בת הים הקטנה חוזרת, הפעם בלייב-אקשן: אחרי הטיזר-טריילר הקצר שיצא בספטמבר האחרון, דיסני שחררה טריילר מלא ראשון לרימייק לייב-אקשן של "בת הים הקטנה". צפו:
גרסת הלייב-אקשן של "בת הים הקטנה", שצפויה לצאת ב-26 במאי הקרוב, מהווה עיבוד (נאמן עד מאוד לפי הטריילר) לקלאסיקת האנימציה של דיסני מ-1989, אשר סימנה את תחילת הרנסנס של מחלקת האנימציה של החברה אחרי שנים של דעיכה. בעקבות הצלחת הסרט נעשו גם "אלאדין" (1992) ו"מלך האריות" (1994), אשר שברו קופות - וזכו גם הם לגרסאות לייב-אקשן בשנים האחרונות.
בגרסה החדשה של הסרט, שאותו ביים רוב מרשל ("שיקגו", "מרי פופינס חוזרת"), מככבת השחקנית הצעירה האלי ביילי בתפקיד בת הים אריאל. מאז שהוכרז על ליהוקה של ביילי, הפכה המדיה החברתית לזירת התגוששות בין המצדדים בה ובין אלו שהתרעמו על כך. בין היתר, נשמעו שלל תגובות גזעניות כלפי עובדת ליהוקה של שחקנית שחורת-עור לתפקיד.
2 צפייה בגלריה
בת הים הקטנה
בת הים הקטנה
האלי ביילי, מתוך "בת הים הקטנה"
(צילום מסך, דיסני)
הטיזר-טריילר של הסרט, שכאמור יצא בספטמבר האחרון, זכה ל-3.5 מיליון דיסלייקים - הכמות הגדולה ביותר בהיסטוריה של יוטיוב, בעוד ש-1.2 מיליון איש סימנו "לייק". עד כה הטיזר-טריילר נצפה יותר מ-104 מיליון פעמים. ביילי מצידה הכריזה בריאיון כי היא לא מתייחסת לבאזז השלילי האופף את הסרט, ואף זכתה לחיזוק מאת אאולי'אי קארוולהו, מי שדיבבה את דמותה של מואנה בסרט באותו השם, כמו גם מהשחקנית רייצ'ל זגלר ("סיפור הפרברים"), אשר תגלם את שלגיה ברימייק הלייב-אקשן של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים" שצפוי לצאת ב-2024.
2 צפייה בגלריה
אורסולה
אורסולה
מליסה מקארתי היא המכשפה אורסולה, מתוך "בת הים הקטנה"
(צילום מסך, דיסני)
לצד ביילי מככבים ב"בת הים הקטנה", שלפי הדיווחים הופק בתקציב של כ-150 מיליון דולר, גם חאווייר ברדם אשר מגלם את אביה, המלך טריטון, ומליסה מקארתי, שמגלמת את מכשפת הים אורסולה. השחקנים דויד דיגס ("המילטון"), אווקפינה ("ריה והדרקון האחרון") וג'ייקוב טרמבלי ("חדר") מעניקים את קולם לסרטן סבסטיאן, הציפור סקאטל והדג פלאונדר, בהתאמה.