ג'סטין רוילנד, שותף-יוצר של תוכנית האנימציה הפופולרית "ריק ומורטי" צפוי לעמוד בפני אישומים על אלימות במשפחה בשל תקרית שאירעה ב-2020.
1 צפייה בגלריה
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
(AP)
רוילנד (42) הואשם בקליפורניה בסעיף אחד של תקיפה במשפחה שגרמה לפגיעה, ובסעיף נוסף של כליאת שווא באיומים, אלימות, הונאה או מרמה. הוא כפר באשמה כשהואשם לראשונה ב-2020, ובחמישי האחרון התייצב בבית המשפט לשימוע קדם-משפטי. טרם נקבע מועד למשפט, אך שימוע נוסף צפוי להיערך ב-27 באפריל.
התקרית המדוברת התרחשה לכאורה ב-19 בינואר 2020 כנגד מתלוננת שביקשה להישאר בעילום שם, עימה יצא רוילנד באותה תקופה. על פי רישומי בית המשפט, ב-14 באוגוסט 2020 הוא שוחרר בערבות על סך 50 אלף דולר והועמד לדין לראשונה ב-14 באוקטובר באותה שנה. עורך דינו, טי. אדווארד וולבורן מסר בהצהרה לאתר "וראייטי" כי "קשה להסביר כמה הסיקור האחרון בתקשורת לא מדויק. לא רק שג'סטין חף מפשע, אנחנו מצפים שהמשפט יבוטל ברגע שהתובע המחוזי יסיים את בדיקת הראיות. אנו מקווים לטיהור שמו של ג'סטין בקרוב, ולעזור לו להתגבר על העניין במהירות האפשרית".
רוילנד מוכר בתור היוצר-שותף של סדרת האנימציה "ריק ומורטי" לחברת Adult Swim, שבה הוא גם מדובב את שתי הדמויות הראשיות - ריק סנצ'ז ומורטי סמית. הסדרה עלתה לראשונה ב-2013, ויש לה שש עונות עד כה כשהאחרונה נגמרה בדצמבר 2022.