מראה, מראה שעל הקיר, מי היפה בכל העיר? על פי דיווח של אתר "דדליין" הבוקר (ה'), זוהי לא אחרת מגל גדות, שתגלם את המלכה המרושעת בגרסת לייב-אקשן חדשה של דיסני לקלאסיקה מ-1938, "שלגייה ושבעת הגמדים".
3 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: EPA)
הבשורה מגיעה כשבוע לפני השקת "הודעה אדומה", סרט הפעולה החדש של גדות לנטפליקס, שבו היא תגלם גנבת אמנות מתוחכמת, לצד כוכבים כמו דוויין ג'ונסון וריאן ריינולדס.
כזכור, המלכה המרושעת היא זו שניגשת בכל יום למראה ושואלת אותה את השאלה המפורסמת, ובכל יום התשובה המתקבלת היא "את" - עד ששלגייה גונבת את מקומה, ובכך שולחת אותה למסע נקמה. ב"דדליין" מוסיפים ואומרים כי בכירים באולפני דיסני סימנו את גדות מההתחלה לתפקיד הנבלית בסרט, וכי היא הייתה נרגשת סביב האפשרות שתצטרף לכוכבות כמו אנג'לינה ג'ולי וקייט בלאנשט, שגילמו גם הן בעבר נבליות איקוניות בסרטי דיסני - מליפיסנט ב"סינדרלה" והאמא החורגת ב"היפהפייה הנרדמת". ואכן, אחרי שווידאו כי לוחות הזמנים מסתדרים - העסקה נסגרה השבוע.
3 צפייה בגלריה
המלכה המרושעת, גרסת המקור. מתוך "שלגייה"
המלכה המרושעת, גרסת המקור. מתוך "שלגייה"
המלכה המרושעת, גרסת המקור. מתוך "שלגייה"
(צילום: Disney באדיבות yes)
את הסרט יביים מארק ווב, שהתפרסם בזכות "500 ימים עם סאמר" - הקומדיה הרומנטית הכובשת מ-2009, בכיכובם של ג'וזף גורדון לוויט וזואי דשאנל. בהמשך ביים ווב גם את "ספיידרמן המופלא" ואת "חיבור פשוט".
לתפקיד שלגייה לוהקה רייצ'ל זיגלר בת ה-20, שחקנית אנונימית יחסית שעתידה לפרוץ בקרוב עם תפקיד ראשי ב"סיפור הפרברים" - העיבוד המחודש של סטיבן ספילברג.
3 צפייה בגלריה
סיפור הפרברים
סיפור הפרברים
זיגלר (במרכז) מתוך "סיפור הפרברים"
(צילום: יחסי ציבור)
הגרסה המחודשת לסרט תכלול גם שירים, שעליהם יהיו אמונים הצמד זוכה האוסקר והטוני, בנג' פאסק וג'סטין פול - מי שיצרו את פסי הקול המצליחים של "לה לה לנד", "האמן הגדול מכולם" ו"אוון הנסן היקר".
ל"שלגייה ושבעת הגמדים", כזכור, יש מעמד איקוני למדי - הוא סרט האנימציה הראשון באורך מלא בהיסטוריית הקולנוע, הראשון שהופק בצבע מלא והראשון שהופק על ידי חברת וולט דיסני. אתר "הוליווד ריפורטר" מוסיף כי לדברי מקורות, הסרט - שצילומיו צפויים להתחיל ב-2022 - ירחיב את עלילת הסיפור המקורי, שמבוסס על אגדה מאת האחים גרים.