הבמאית פאטי ג'נקינס, מי שעמדה מאחורי הלהיט "וונדר וומן" והמשכונו "וונדר וומן 1984", התייחסה לראשונה לאפשרות של ביטול הסרט השלישי בסדרה אשר דווחה לאחרונה.
2 צפייה בגלריה
גל גדות ופטי ג'נקינס
גל גדות ופטי ג'נקינס
גל גדות ופטי ג'נקינס
(צילום: AP)
בהודעה שפרסמה אתמול (ג') ברשתות החברתיות הסבירה ג'נקינס שלמרות השמועות, לא הייתה זו היא שנטשה את הפרויקט או גרמה להקפאתו, כפי שדווח: "אני לא אחת שמשוחחת על ענייני קריירה פרטיים, אבל לא אתן לאי-דיוקים להימשך". לפי ג'נקינס, בעת האחרונה היא מעורבת בפיתוח סרט חדש בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", Rogue Squadron שמו. לטענתה, ביקשה מחברת לוקאספילם, המפיקה את הסרט, לסיים קודם את העבודה על "וונדר וומן 3".
אלא שאז החלו הדיווחים על סוף מעורבותה בפרויקט, ובפוסט שלה ג'נקינס אכן מאשרת שהפרויקט בבימויה עלה על שרטון - אולם מבהירה שהבעיה לא נבעה ממנה. "סיפור הקליק-בייט השקרי הוא שאני הרגתי את זה או נטשתי", כתבה, "אבל זה פשוט לא נכון. מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול כל מה שביקשו ממני. הבנתי שבשלב זה אין לי איך לקדם את זה".
2 צפייה בגלריה
גל גדות, מתוך "וונדר וומן"
גל גדות, מתוך "וונדר וומן"
גל גדות, מתוך "וונדר וומן"
הסרט הראשון בסדרת "וונדר וומן" זכה להצלחה גדולה וגרף יותר מ-820 מיליון דולר בקופות. ההמשך שלו, שיצא בשיא הקורונה ולכן ספג דחיות, הסתפק בסכומים קטנים בהרבה - וגם זכה לביקורות אוהדות פחות. לפי הדיווחים השונים, ההחלטה להקפיא את הסרט השלישי בסדרה צפויה לחסוך לאולפן עשרות מיליוני דולרים. החיסכון העיקרי מגיע עקב משכורת העתק שגדות הייתה אמורה לקבל עבורה השתתפותה בו, כ-20 מיליון דולר, בעוד שג'נקינס הייתה מקבלת 12 מיליון דולר, מספרים שלא כוללים בונוסים אפשריים, שתלויים ברווחים והצלחתו של הסרט בקופות.
ג'נקינס התייחסה לשינויים הדרמטיים העוברים בימים אלו על חברת DC, מפיקת סרטי "וונדר וומן", שעברה לניהולם של ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה") ופיטר ספראן. "ברור ש-DC קבורה בשינויים שהם צריכים לעשות, אז אני מבינה שההחלטות האלו קשות כרגע".
ג'נקינס הוסיפה שהיא לא רוצה שהמסע שלה עם "וונדר וומן" יסתיים באופן שלילי. "אני מאחלת לה ולמורשת שלה עתיד מדהים, איתי או בלעדי".
לכוכבת של סרטי "וונדר וומן", גל גדות, שייתכן ולא תשוב לתפקידה לאחר שהפרויקט ייצא מידיה של ג'נקינס, היו לבמאית מילים חמות במיוחד. "גל גדות... מאיפה אני בכלל מתחילה? גל היא המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי במסע הזה. חברה אהובה, השראה ואחות. אין מילים לתאר עד כמה היא קסומה. היא ההתגלמות המהלכת של וונדר וומן בחיים האמיתיים ואדם טוב יותר ממה שהעולם יכול לדמיין. במהלך מיליון הרגעים שביליתי איתה לא ראיתי משהו שונה אפילו פעם אחת. היא מתנה לעולם הזה, ואפילו יותר, לי".
גדות, מצידה, חלקה בלב כל האי-ודאות הזאת דווקא את התרגשותה לקראת החלק השלישי בסדרת סרטי "וונדר וומן", וזאת למרות שייתכן שלא תשוב לגלמה. "לפני כמה שנים הוכרז שאני הולכת לגלם את וונדר וומן", צייצה גדות לפני שבוע. "הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לשחק דמות כל כך מדהימה ואייקונית, ויותר מכול - אני אסירת תודה כלפיכם, המעריצים. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה".