בוקר טוב, קונגלומרטים שבעי רצון שכמוכם. הולך ופוחת הדור, כלומר הדור שמאכלס כרגע את בית האח הגדול. אשה אחת בת 50 עזבה אותו אמש (שבת) ובכך הורידה את ממוצע הגילאים והעלתה את מפלס האונות. השיער שלה, לעומת זאת, עומד לעשות לכם רומי ולעזוב הרבה אחריה. אני בטוחה שהדיירים עומדים להיתקל בו ברחבי הבית בעשרת הימים שנותרו עד לגמר, ואם הם ממש יתגעגעו לאשה המאופקת וקרת הרוח שהשאירה אותם מאחור הם יכולים גם להכין ממנו פינת זיכרון קטנה, לשבת סביבה ולהיזכר, או פשוט לדחוף אותו לאוכל.
זה הצריך את ליהיא גרינר (או לפחות קריקטורה מוגזמת שלה, געגועי הבומרים לגרינר של העונה השלישית והסקס במקלחת עם עתי) כדי שמירי והסובבים אותה יאמינו סוף סוף שהבכיות של רעמת השיער נתפסות בחוץ כטירלול מעיק ונטול חן, לא כל שכן מעורר אמפתיה. בין היתר מדובר כמובן בתוצר עריכה – לא כל דבר שקורה בבית האח נכנס לפרקים והבחירות שמבצע העורך הן הלב ועמוד השדרה של כל עונה. מירי היתה יכולה לבכות 24/7 ועדיין לא להשתלט על אחד מצירי העלילה של העונה הזאת, ובכל זאת מישהו בחר ללחוץ על כפתור ולהפוך את היבבנות שלה לאישיו. מירי עזבה, לא לפני שהעניקה לנמסיס שלה את מתנת הפגישה עם אשתו החמודה והיפה, רינת, ולעצמה את מתנת הקיטורים על זה שהוא לא היה עושה את זה בשבילה כי היא כזאת נשמה והוא כזה לוזר עם בעיות סוכר. כן, כזאת היא מירי, נותנת מכל הלב.
עם זאת הישג אחד חייבים לזקוף לזכותה: היא הצליחה לחבב עלי את אורן חזן. חזן הוא טרול אמיתי. כמעט בכל עונה יש אדם אחד או שניים שהם דומיננטיים עד כדי כך שכשהם יוצאים מהבית ומשחררים אותו מנוכחותם, כל הדינמיקה משתנה. אם הם יוצאים בשליש הראשון של העונה זה מכניס עניין ונותן בוסט למערכות היחסים בבית. אם הם יוצאים לקראת הסוף זה לא משאיר זמן להתהוות של מערך יחסים חדש והתוצאה היא שאריות מפוררות. אם הם יוצאים רק בגמר נשאר לנו רק לתהות איך הבית היה מתנהל בלעדיהם. אורן חזן הוא דייר כזה, אבל בעונה חדלת אישים ומלוהקת בעיוורון אנושי כמו זו, אני לא בטוחה שהייתי רוצה לראות את הבית בלעדיו. הוא לפחות יודע לנהל גם שיחות נורמליות פה ושם, מה שקשה להגיד על שאר הדיירים.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול VIP"
מתוך "האח הגדול VIP"
מתוך "האח הגדול VIP"
(צילום מסך, רשת)
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול VIP"
מתוך "האח הגדול VIP"
מתוך "האח הגדול VIP"
(צילום מסך, רשת)
אז קיבלנו את ליהיא גרינר, שאלוהים יודע שהיתה זקוקה לניהול משברים אסטרטגי אחרי הדיבור הנגוע שלה על האוכלוסיה החרדית באלף הקודם. גרינר, שלא בזבזה זמן וניגשה מייד לעניין – האם עומר והחברה שלו שוכבים? - הגיעה עם הנייד שלה כדי שתמיר יוכל לקבל עוד קצת זמן מסך ולהתרגש עם החדשות על בריטני ספירס, ללא ספק אחד משיאי הפרק. גרינר השאירה מאחוריה סלולרי כדי להודיע לדיירים שעומדת להתבצע הדחה קולקטיבית, אחרי שכמה ימים קודם לכן קיבלנו הדחה בהפתעה. ההפתעה היתה שרומי הודחה. כולם הופתעו מאוד מכיוון שרומי כבר הודחה שבוע קודם לכן, אבל הצליחה למרבה ההפתעה להישאר מודחת בתוך בית האח (יש לי חלומות כאלה לפעמים, שאני בתוך בית האח אבל גם בחוץ, והנה רומי הוכיחה שזה אפשרי). אפילו טיטי השהתה את התגובה שלה עד שווידאה שהדלת אכן נסגרה ושאף אחד לא יורד חזרה במדרגות. כי רומי היא כמו הפטריה הזאת שלכם, לא משנה כמה תמרחו אותה, איכשהו היא תמיד חוזרת.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול VIP"
מתוך "האח הגדול VIP"
אור שפיץ
(צילום מסך, רשת)
אז עם מה זה משאיר אותנו? עם ששה דיירים וקצת פחות מעשרה ימים עד לגמר, בו יתפסו את מקומם על הספה ארבעה דיירים, כמו שגיא ולירון נשבעו. מי הפייבוריט שלי? ויותר חשוב, מי הפייבוריט של ההפקה? האם זה עומר, שמרן, שוביניסט מעודן והומופוב לפרקים? האם זאת אור, הבייקרית הבוגרת לגילה עם החולשה לפעיות הבכי של מירי? האם זה תמיר, האיש שביסס אישיות על תבהלה? האם זה אורן חזן, האיש שמכין את הקרקע לעוד שוונג פוליטי או אולי יעבור מפה ל'הישרדות'? ואולי זאת טיטי, אשה באמת מקסימה, שאחרי טהוניה ותקווה תהיה האתיופית השלישית שתקטוף את התואר (תרימו לה, אני אומרת)? בהתחשב באיכות העונה החולפת נראה לי שהכי מציאותי זה להניח שזאת עומדת להיות שרית. אם לא הבנתם פה משהו תפנו אליה, היא תפרש לכם. נתראה בגמר. הצלחות לכולם!