העונה השלישית של הסדרה הקומית המצליחה מבית אפל TV פלוס, "טד לאסו", הסתיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שידור הפרק האחרון שנקרא So Long, Farewell ("להתראות, דרך צלחה"). והשאלה הגדולה שעלתה בסיומו היא - האם זה בעצם היה הפרק האחרון בסדרה, וטד לאסו לא ישוב למסך שלנו פעם נוספת?
2 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
(צילום: באדיבות apple tv+)
אז תשובה רשמית לפחות, אין, אבל רמזים לכאן ולכאן בהחלט כן. ננסה לעשות סדר (ללא ספוילרים) בכל הספקולציות והתיאוריות.
שעות בלבד לפני שידור הפרק, מעצב התפאורה של הסדרה, פול קריפס, העלה שני פוסטים לאינסטגרם. בראשון סיפר שהסט כולו כבר פורק - העדות הכי ברורה לכך שהסדרה, במתכונתה הנוכחית, סביר להניח לא תמשיך.
2 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
מתוך "טד לאסו" עונה 3
(צילום: באדיבות apple tv+)
"ובכן, הערב זה הפרק האחרון של 'טד לאסו'", הוא כתב והוסיף מספר תמונות של מה שנותר מהסט המפורק. "אני חלק מהסדרה הזו מאז מאי 2019 וזה היה סיום אמוציונלי לתקופה הזו. מקווה שכולכם תהנו מהפרק האחרון ושהוא ייתן לכם את מה שאתם צריכים, ואולי אפילו את מה שאתם רוצים. פיס, אנחנו הלכנו".
בפוסט השני, קריפס חלק כמה תמונות אחרות שצולמו רגע אחרי שהצילומים לסצנה האחרונה הסתיימו, ובהם רואים את היוצרים והכוכבים ג'ייסון סודייקיס וברנדן האנט פונים לקאסט ולחברי הצוות בתוך חדר ההלבשה של ריצ'מונד.
גם טד לאסו עצמו (או לפחות החשבון הרשמי שלו בטוויטר) נפרד טרם שידור הפרק. "לפני מספר שנים אני עליתי על מטוס יחד עם המאמן בירד לעבר העיירה הקטנה בלונדון", צייצה הדמות. "הערב אנחנו משחקים את המשחק האחרון שלנו. זה כמו מה שאני אומר על הסרטים של דייויד לינץ'. אני לא יכול לומר לכם מה קורה, אבל אני בטוח שאני לא רוצה שזה ייגמר".
למעשה, כבר בחודש מרץ, סודייקיס, או טד לאסו בשבילכם, אמר ל"דדליין" שהעונה השלישית סוגרת את הסיפור שהם רצו לספר, אך לצד זאת לא שלל אפשרות שהיא תמשיך בצורה אחרת ויוכלו סדרות ספין-אוף. "אני חושב שהכנו את הקרקע לכל מיני דמויות, כדי שהסיפורים שלהם יסופרו", הוא הסביר. "אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה עם דברים שאתה עושה. העובדה היא שאנשים רוצים עוד, וגם אם זה במקום אחר, זה נהדר".