השחקן שיה לה-בוף התארח אתמול (ו') בפודקאסט Real Ones בהנחיית השחקן ג'ון ברנתאל, והתייחס להאשמות לפיהן הוא פגע מינית והתעלל פיזית ומילולית בזוגתו לשעבר, הזמרת FKA טוויגס, שהגישה נגדו תביעה בשנת 2020, כך לפי "וראייטי".
3 צפייה בגלריה
שיה לה-בוף
שיה לה-בוף
:אני פגעתי באישה הזו". שיה לה-בוף
(צילום: AP)
"פגעתי באישה הזו," אמר לה-בוף בפודקאסט, למרות שלא ציין את שמה במפורש בעת הריאיון. "פגעתי גם באנשים רבים נוספים תוך כדי מערכת היחסים הזו וגם לפניה. חיפשתי תענוגות, התנהגתי באנוכיות, הייתי מרוכז בעצמי, לא התנהגתי ביושרה, הייתי חסר התחשבות, פחדן".
השחקן והזמרת ניהלו מערכת יחסים בת שנה לאחר שהשניים נפגשו על סט הסרט Honey Boy משנת 2019 של הבמאית הישראלית עלמה הראל. בתביעתה טוויגס טענה כי לה-בוף פעל באלימות, חנק אותה, הדביק אותה במחלת מין ביודעין וטענה כי השחקן היה נוהג לירות בכלבי רחוב משוטטים כדי להיכנס לדמותו במותחן הפשע "גובה המיסים" משנת 2020, בו שיחק.
3 צפייה בגלריה
FKA טוויגס
FKA טוויגס
FKA טוויגס
(צילום: GettyImages)
במהלך הריאיון, הודה לה-בוף שהוא "בגד בכל אישה שאי פעם הייתי איתה" וכי מעולם לא סיפר לפרטנריות המיניות שלו על מחלות המין מהן סבל, למעשה זה הוא קרא "מניפולטיבי".
"פישלתי, פגעתי בהרבה אנשים, ואני מודע לכך לחלוטין ואני אשאר חייב לשארית חיי", והוסיף כי יש לו "רשימה ארוכה של אנשים שאני מוכרח לעשות מולם תיקון". עוד אמר: "כשאני חושב על מה שקרה למהלך החיים שלי ומה המטרה שלי עכשיו, אני מוכרח ליצוק לתוכם משמעות. וכשאני מסתכל על כל מה שקורה עם MeToo - אין הרבה גברים שלוקחים אחריות".

לה-בוף הודה כי הוא נמצא במקום טוב יותר עכשיו, והוסיף כי מי שהאשימה אותו, מבלי לנקוב בשמה, היא "קדושה" שהצילה את חייו האומללים. "אם היא לא הייתה מתערבת בחיי או שהקיום שלי היה ממש עלוב, או שפשוט הייתי מת", אמר. השחקן אף הודה כי לאחר שההאשמות פורסמו, הוא הרהר במחשבה ליטול את חייו. "טענתי אקדח והתיישבתי על יד השולחן שלי, התכוונתי להרוג את עצמי".
"אני שייך לשבט של אלה שפישלו. אני חוטא ציבורי, אני אדם פגום ביותר", אמר לה-בוף. "המטרה שלי, ואני מתכוון לזה במלוא ההוויה שלי, היא ללמוד כיצד להתנהל עם חיי, כדי שאוכל להיות דוגמה לדרך חיים".
לאורך הריאיון בן השעתיים, לה-בוף פירט בדבר תוכניותיו להשתקם, וכיצד הכניסה למכון הגמילה וגידול בתו יחד עם אשתו, השחקנית מיה גות', שינו את נקודת המבט שלו על החיים. כחלק מהשיקום שהשחקן עובר, הוא חבר בקבוצת תמיכה שנפגשת בזום בכל ערב.
3 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד
אוליביה ווילד
במאית Don't Worry Darling, אוליביה ווילד
(צילום: GettyImages)
אתמול השחקן הכחיש שהוא פוטר מהסרט Don't Worry Darling בביומיה של אוליביה ווילד, כפי שזו טענה בריאיון ל"וראייטי" שעלה בשבוע שעבר, וטען בהודעת מייל שנשלחה למערכת האתר האמריקאי כי הוא זה שבחר לעזוב את הפקת הסרט בעקבות "מחסור בזמן לחזרות מול יתר השחקנים".
בהמשך סוף השבוע דלפה הודעת וידאו משנת 2020 של הבמאית שהייתה מיועדת ללה-בוף ובה היא שיתפה אותו במחשבותיה על הדינמיקה בינו לבין השחקנית פלורנס פיו המשתתפת בסרט. "הייתי רוצה לדעת אם אתה פתוח לניסיון לצלם איתי, איתנו. אם היא [פלורנס] תוכל להתחייב במלוא הרצינות ואם תוכלו להשכין שלום ביניכם, ואני מכבדת את נקודות המבט שלה ושלך, אני תוהה אם תוכלו לעשות זאת. מה אתה חושב? יש תקווה?".