עשרות כוכבים הוליוודיים, בהם מייקל דגלאס, זואי דשנל, מים ביאליק ומנדי מור - הצטרפו היום (ב') לקמפיין המספר את סיפורים של בני הערובה הישראלים וקורא לשחרורם.
1 צפייה בגלריה
מייקל דגלאס, זואי דשנל ומים ביאליק
מייקל דגלאס, זואי דשנל ומים ביאליק
מייקל דגלאס, זואי דשנל ומים ביאליק
(צילום: GettyImages / AP)
הכוכבים הרבים מפרסמים את סיפוריהם של יותר מ-200 החטופים המוחזקים בשבי חמאס. הקמפיין החדש, שמלווה בהאשטאג #ReleaseTheHostagesNow ("שחררו את החטופים עכשיו"), מופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות - כשכל אחד שלוקח בו חלק מעלה סיפור של אחד החטופים או החטופות לצד תמונה שלהם.
את הקמפיין יזמו עמותת CCPF (קהילה יצירתית לשלום), נינה טסלר - מגישת הטלוויזיה ונשיאת חטיבת הבידור של CBS, ואמיליו שנקר מנכ"ל הסטודיו הבינלאומי SIPUR, בשיתוף עם משפחות החטופים. בין המפורסמים הנוספים שלוקחים בו חלק נמנים: איימי שומר, שרון אוסבורן, ג'וליאנה מרגוליס, ד"ר פיל, דברה מסינג, אליסה מילאנו, צ'לסי הנדלר ומייקל רפופורט.
"הקמפיין מדגיש שיש להפעיל בדחיפות מאמצים בינלאומיים על המדינות אשר יש להן השפעה על החמאס במטרה שאלו יסייעו לקדם את שחרור החטופים", אמרה מים ביאליק, כוכבת "המפץ הגדול", בהצהרה לתקשורת. "זה קריטי שהעולם לא ישכח את פניהם של הקורבנות התמימים- הם הסיבה לכך שישראל ממשיכה להילחם בטרור והם הסיבה שהעולם חייב לנקוט עמדה נגד השנאה הזו ולהגיד 'לא עוד'".