בחודש הראשון לעלייתה לאוויר, "משחק הדיונון" צברה לא פחות מ-111 מיליון צפיות והפכה רשמית לסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס בחודש הראשון שלה.
הסדרה שמשגעת את העולם ונמצאת בכותרות בחודש האחרון שברה את השיא הקודם של הסדרה "ברידג'רטון", מתחילת השנה שעמד על 82 מיליון צפיות, תוך חודש אחד אחרי השקתה בחג המולד שעבר. נטפליקס מחשיבה כל צפייה של מעל לשתי דקות באחד הפרקים, כצפייה רשמית.
דרמת האקשן הדיסטופית הדרום קוריאנית של ענקית הסטרימינג עלתה לאוויר בספטמבר, והיא דוגמה מצוינת לדגש שנטפליקס שמה על שילוב תכנים ממקומות שונים בעולם. בזמן קצר מאוד היא הצליחה להגיע למקום הראשון ב-90 מדינות, בכך היא מצטרפת לסדרות נוספות מהעולם שזכו לתרגום או דיבוב בעשרות שפות (כאן לא פחות מ-30), דוגמת "בית הנייר" ו"לופין". כיום נטפליקס פועלת ביותר מ-200 מדינות בעולם ויש לה 209 מיליון משתמשים רשומים.
1 צפייה בגלריה
מתוך "משחק הדיונון"
מתוך "משחק הדיונון"
מתוך "משחק הדיונון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
האסטרטגיה של נטפליקס שפונה ללוח שידורים גלובלי יותר אפילו זכתה למחמאות מלא אחר מאשר מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, שצייץ "אסטרטגיית הבינלאומיות שלהם אינה פשוטה, והם גורמים לזה לעבוד. מעורר השראה ומרשים. (ואני לא יכול לחכות לראות את הסדרה)".
הסדרה מביאה את סיפורו של סאנג גי האן, קוריאני בטלן, מכור להימורים על סוסים שחי על חשבונה של אימו הזקנה. יש לו בת שחיה עם גרושתו ובעלה החדש, ושאיתה היא מתקשה לשמור על קשר. הוא חייב המון כסף לבנקים ולנושים בשוק האפור ועדיין, הוא מצליח להיחלץ בעור שיניו מצרות שהוא מועד אל תוכן. יום אחד הוא מקבל הצעה – להצטרף למשחק הישרדותי לא ברור, שכולל שישה סיבובים. מי שינצח בכל ששת הסיבובים יצא מהמשחק עם הון מכובד חזרה אל חייו, אך מי שלא ינצח ישלם בחייו.
כבר בחודש שעבר רמז מנכ"ל נטפליקס, טד סרנדוס על עלייתה לגדולה של "משחק הדיונון", חשף מספרים הנוגעים לסדרה והדגיש כי החברה מחויבת לסטנדרט שקיפות גבוה. על אף שנטפליקס זכתה לא אחת לביקורת על פרסום מוגבל של חלקי מידע, בפועל היא משתפת יותר מידע לגבי הצפיות מאשר כל מתחרותיה הגדולות.