ברבי, מאחורייך: בעקבות ההצלחה חסרת התקדים של "ברבי", הסרט ששבר שיאים בקופות הקולנוע בארצות הברית וברחבי העולם, בחברת מאטל כבר חושבים כיצד לפתח את היקום הקולנועי בעולם הצעצועים. כך מגזין "וראייטי" פרסם רשימה של פרויקטים צפויים, בהם עיבוד קולנועי למבוגרים של "ברני", הדינוזאור הסגול, כמו גם סרט על הבובה "פולי פוקט" בכיכובה של לילי קולינס - כוכבת "אמילי בפריז", ואפילו סרט שיתמקד במשחק הקלפים "אונו".
4 צפייה בגלריה
פולי פוקט, ברני הדינוזאור
פולי פוקט, ברני הדינוזאור
פולי פוקט, ברני הדינוזאור
(צילום: nchanted_fairy / Shutterstock.com, צילום מסך)

ברני

הדינוזאור הסגול והאיקוני הוא ההשראה לסרט הלייב-אקשן החדש שמאטל כבר תיארו בעבר כ"סוריאליסטי", וכעת נחשפים פרטים נוספים לגביו. "אני לא יודעת להגיד בוודאות שהסרט הולך להיות קודר, אבל הוא בטוח יהיה ייחודי", אמרה רובי ברנר, המפיקה של "ברבי", "הסרט יהיה דומה יותר ל'להיות ג'ון מלקוביץ' או 'אדפטיישן'", רפררה לסרטיו של הבמאי ספייק ג'ונז מ-1999 ו-2002. עוד הוסיפה שהסרט לא מתכוון להיות "ישיר" כמו הסרט "טד" מ-2012. "הוא יהיה סרט בוגר יותר, וישלב תמות מחייהם של מבוגרים - וכן, הוא יהיה קצת מופרך". על הפקת הסרט חתום דניאל קאלויה.

פולי פוקט

לילי קולינס, כוכבת "אמילי בפריז", תיכנס לנעליה (הקטנות במיוחד) של הבובה הקטנה והמאובזרת בסרט שיתמקד בדמותה של פולי פוקט, ושיופק באולפני MGM. התסריט, שאותו כותבת לנה דנהאם ("בנות") שגם תביים את הסרט, נמצא בשלבים מתקדמים והוא "נהדר" לדבריה של ברנר. בריאיון למגזין "וראייטי" הוסיפה כי ההפקה תתחיל בעתיד, בעוד לא נמסרו פרטים נוספים.
4 צפייה בגלריה
לילי קולינס
לילי קולינס
"אמילי בפריז" - אאוט, פולי פוקט - אין. לילי קולינס
(צילום: GettyImages/Jon Kopaloff)

הוט ווילז

אחד מהצעצועים הנמכרים ביותר בעולם יקבל חיים משל עצמו בסרט שישלב מכוניות, משאיות, אופנועים ומפלצות. ג'יי ג'יי אברהמס, שיפיק את הסרט באולפני האחים וורנר, תיאר את העיבוד הקולנועי כ"מחוספס", והכוונה היא שהסרט ישלב דמויות אמיתיות שיעברו מסעות רגשיים. "לכל הסרטים של ג'יי ג'יי אברהמס יש סיפור מדהים ודמויות מדהימות. היה חשוב לו לעשות סרט שלא רק יהיה כיפי ומרגש, אלא שיש בו רגש אמיתי", אמרה ברנר.

Rock 'Em Sock 'Em Robots

וין דיזל יככב בסרט שיבוסס על משחק השולחן שבו שני רובוטים נלחמים זה בזה. לפי גורמים בהפקה הוא מתרגש מאוד מהפרויקט - בהפקה של אולפני יוניברסל, ולפי תסריט שמפתח ראיין אנגל.

American Girl

הבובה בדמות הילדה האמריקאית תקבל גם היא סרט משלה - כזה שמיועד לכל המשפחה ושיעזור לצופות הצעירות, כך לדברי מאטל, "לבנות ביטחון עצמי ולפתח את האופי שלהן".
4 צפייה בגלריה
כדור 8 קסום
כדור 8 קסום
כדור 8 קסום
(צילום: Shutterstock.com)

Magic 8 Ball

לא רק בובות, גם הכדור (כדור 8 קסום) שעוזר בחיזוי עתידות צפוי להפוך למותחן שמיועד עבור קהל בוגר יחסית - כשסיווג הגילים מיועד לצופים מעל גיל 13.

הי-מן ושליטי היקום

הסיפור מאחורי גיבור העל הי-מן עובד ליצירות למסך הקטן והגדול לאורך השנים, אבל במאטל עדיין מקווים להפוך את הסיפור שלו לסרט אקשן עם פוטנציאל להתרחב למגה-פרנצ'ייז. אחרי שנטפליקס ירדו מהפרויקט השאפתני, מאטל מחפשת בית חדש עבורו, כשההפקה נקשרת בשמם של האחים Nee, ושחקן "סיפור הפרברים", קייל אלן, שלוהק לתפקיד הי-מן היוקרתי.

Major Matt Mason

טום הנקס יככב בסרט שיעקוב אחרי האסטרונאוט משנות ה-60 שחי ועובד בירח.

אונו

אפילו משחק הקלפים, שהפך לסנסציה בקרב מפורסמים רבים (בהם ג'יי זי וטיילור סוויפט), צפוי להפוך לסרט, כשעל התסריט אמונה מרסי קלי.
4 צפייה בגלריה
אונו
אונו
אונו
(צילום: Anastasia Sokolenko / Shutterstock.com)

Wishbone

המפיק פיטר פראלי ואולפני יוניברסל מובילים סרט בכיכובו של הג'ק ראסל טרייר החולמני, שבמהלך חלומותיו זכה לגלם את מיטב הדמויות הספרותיות ושכיכב בסדרה משלו בשנות ה-90. כעת ווישבון מקבל סרט קומדיה והרפתקאות משלו, שמיועד לצופים מכל הגילים.

"תומס הקטר וחברים"

מארק פורסטר, במאי "מלחמת העולם Z" ו"מונסטר בול" יוביל סרט פנטזיה המבוסס על סדרת הטלוויזיה המונפשת והמצליחה לילדים.
ומה לגבי סרט המשך ל"ברבי"? במאית הסרט, גרטה גרוויג, אמרה ל"וראייטי" שכרגע היא לא עסוקה במחשבות על פרויקט ההמשך, שכן לגרוויג מתוכננים פרויקטים גדולים בדרך - בהם עיבוד חדש לסרט שמתרחש ביקום הקולנועי של "נרניה". עם זאת, ייתכן שההצלחה האדירה של הסרט תגרום לאולפני האחים וורנר ומאטל להוציא את המקסימום מהפוטנציאל המסחרי במותג. "סרטים מצליחים מובילים לסרטים נוספים", אמר מנכ"ל מאטל ינון קרייז הישראלי-אמריקאי. "השאיפה שלנו היא להוסיף עוד סרטים למותג".