אחרי שרכבו הוחרם בחשד לעבירות מס, הזמר שריף חוגג את קבלתו חזרה: הזמר, שזכור בתור "ילד הפלא הדרוזי", צילם היום (ה') סרטון שבו הוא מתגאה בקבלת רכבו חזרה, אחרי שהוחרם על ידי רשויות המס.
עוד קודם לכן העלה הזמר סטורי לאינסטגרם שבו כתב "אחלה מעצר בית". בחשבון האינסטגרם של אשתו, סיפרו השניים על החקירה: "נכון, היינו בחקירות אצל מס הכנסה אבל הכל בסדר", אמרה אשתו ניבאל. "מדובר בצעדים שגרתיים, ובצעדים משפטיים שקשורים לזה. והנה שריף, חי. לגבי מה שאומרים - הצעדים האלה היו צריכים לקרות, אנחנו לא מופתעים, לא נפגענו והבריאות שלנו טובה. האנשים התנהגו אלינו בצורה מכובדת מאוד - במס הכנסה וגם במע"מ. הכל בסדר, ואלה דברים שגרתיים שהיו צריכים לקרות".
שריף, כיום תושב דליית אל כרמל, בן 43, חשוד בעבירות פליליות של "השמטת הכנסות במזיד ושימוש במרמה, עורמה ותחבולה בכוונה להתחמק ממס". הוא חשוד כי ניהל ספרי חשבונות כוזבים והשתמש בתחבולות להעלמת מס בכמיליון שקלים. בחיפוש בביתו, טוענים החוקרים, נמצאו מסמכים הקושרים את החשוד לעבירות.
1 צפייה בגלריה
שריף ורכב האאודי שלו
שריף ורכב האאודי שלו
שריף ורכב האאודי שלו
חוקרי רשות המיסים טוענים כי שריף, שמיוצג על ידי עורך הדין ג'וליאן חדד, הופיע כזמר בעשרות אירועים ובכללם חתונות, גנסים ומופעים באולמות. בין השאר הופיע גם באירועים ברשות הפלסטינית.
שריף, שגדל בכפר הדרוזי עוספיא, התגלה בהיותו בן 7 בתחרות כישרונות צעירים וממנה הגיע לתוכנית הכישרונות "כוכבי המחר", ששודרה במסגרת התוכניות בערבית בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית.