במהלך סוף השבוע הדי המלחמה בין עזה וישראל הגיעו עד לעיירת הסקי השלווה פארק סיטי שבמדינת יוטה, שם מתקיים בימים אלה פסטיבל הקולנוע סאנדנס. אחרי מספר אירועים ופאנלים שעסקו בזוועות החמאס ובמצוקת החטופים מנקודת מבט יהודית וישראלית, הלילה (א') הגיעה תגובתם של הארגונים הפרו-פלסטינים בדוגמת מצעד מחאה שנפרש לאורך הרחוב הראשי של העיירה. ההפגנה אומנם לא הייתה גדולה במיוחד, ולפי הערכות מנתה כמאה משתתפים, אולם אלו קיבלו תשומת לב מיוחדת בגלל הצטרפותה שחקנית מליסה בררה, כוכבת "צעקה".
1 צפייה בגלריה
מליסה בררה
מליסה בררה
מליסה בררה
(צילום: AP)
השחקנית בת ה-33 ממוצא מקסיקני שפוטרה מהפקת סדרת האימה "צעקה" בגלל פוסטים שקראו לפעולות ישראל ברצועה "רצח עם וטיהור אתני", לקחה את המאבק שלה מהרשת לרחוב. בררה נצפתה כשהיא צועדת עם המפגינים הפרו-פלסטינים שנשאו דגלי פלסטין וקראו קריאות "מהנהר לים" תחת עינם הבוחנת של המשטרה המקומית. בררה בת ה-33 צולמה על ידי אתר "דדליין" כשהיא עומדת לצד המפגינים, ומצטרפת לקריאות - "באלפים שלנו, ובמיליונים שלנו, כולנו פלסטינים". יש לציין שלפי התיעוד ברשתות בררה שמרה על מרחק מה מהמפגינים ולמרות הבעת התמיכה לא חברה לקבוצת הפעילים.
למעט בררה, שהגיעה לסאנדנס עם סרט אימה חדש בכיכובה בשם Your Monster, לא נצפו ידוענים נוספים ביחד עם קבוצת הצועדים שהגיעו ברובם מהעיר הסמוכה סולט לייק סיטי, ולמעט מספר קטן של יוצרים אקטיביסטים, הם אינם חלק מקהילת הקולנוע שפוקדת את הפסטיבל בימים אלה. הצועדים הגיעו לפארק סיטי כדי למשוך את תשומת לב אמצעי התקשורת הרבים שמסקרים את פסטיבל סאנדנס ואף עסקו בפעילות הנמרצת של הארגונים הפרו-ישראלים במהלך האירוע.
כך לצד פאנל שמתקיים כחלק מהתוכנית הרשמית של סאנדנס, בהשתתפות השחקנית אליסון ג'וזף ונועה תשבי ועוסק בייצוג יהודים בהוליווד, נערך במהלך סוף השבוע האחרון אירוע מיוחד מטעם מטה החטופים בהשתתפות הקומיקאי דניאל ריאן ספולדינג והשחקנית עמנואל שריקי ונציגי משפחות החטופים. למפגש האינטימי אגב, התייצבו יותר מ-100 אורחים. בנוסף לכך, צפוי להתקיים פאנל מיוחד שעוסק על השלכות אירועי 7 באוקטובר על הקולנוע ישראלי.