בעשור הראשון של האלף הנוכחי, פריס הילטון היתה חלוצה. אם היום, בחסות הטיקטוק והאינסטוש, אנשים מגלגלים את כדור השלג של הפרסום והופכים את זה למקצוע כשכל מה שהם מצוידים בו הוא חריצות וחוש עסקי מפותח - הילטון כבר שכחה את כל מה שהם עוד לא למדו. כשהיא הופכת את הפפראצי ואת הצהובונים לחשבון האינסטגרם שלה במדיום שטרם הומצא, הילטון הפכה מפורסמת פשוט כי החליטה להפוך לכזאת, ומשם הדרך להתגשמותה כמשפיענית ומובילת דעת קהל היתה קצרה. חלקכם אולי מכירים את העוזרת שלה לשעבר, אחת, קים קרדשיאן, שאין ספק שלמדה את כל מה שהיא יודעת מהטובה ביותר.
חמושה בייחוס של משפחת תאגיד המלונאות ובכסף שיממן את הזינוק הראשוני שלה, הילטון הפכה למותג שגלגל ועדיין מגלגל מליונים: סדרת ריאליטי, עיצוב ארנקים ובושם, ספרים שכתבה ולאחרונה גם קריירה מכניסה כתקליטנית. עכשיו היא בת 40 (אדושם, הזקנה. אל דאגה, היא עדיין נראית בדיוק אותו הדבר), ובשנה שעברה היא שחררה סרט דוקומנטרי בשם “This is Paris” שנועד לשכנע אותנו שדימוי הברבי הבלונדינית והשטחית הוא כמובן כלי שנועד להשיק את המותג שלה, ולמעשה היא אדם מורכב ושרוט כמו כולנו, בעקבות טראומות שעברה בנערותה בפנימייה או במערכות יחסים הרסניות - רק עם המון המון כסף.
והנה, כחלק מחזרתה לאור הזרקורים, פריס הילטון קיבלה תכנית בהנחייתה, ולא סתם תוכנית אלא תכנית בישול. זה התחיל מסרטון שהיא העלתה בשנה שעברה ליוטיוב, בו היא מלמדת את העוקבים שלה איך להכין לזנייה. נטפליקס ראתה כי טוב, כידוע אין עסקינן בגוף בררן במיוחד, ולאורך ששה פרקים בני 25 דקות כל אחד, מארחת הילטון במטבחה הכעור למדי חברות קרובות (קרדשיאן במוד הפוסט-גירושים, ניקי גלייזר, סוויטי ההיפ-הופאית, דמי לובאטו, ללה פונז וארוחה משפחתית עם ניקי וקאתי הילטון, אחותה ואמא שלה, שעכשיו מככבת גם ב"עקרות בית נואשות בלוס אנג'לס") לסשן בישול קליל. כולן עומדות בקז'ואל ליד ספר המתכונים של הילטון ומנסות להכין מנות כמו חביתה אוורירית או פרנץ' טוסט במו ידיהן, משל היו מרתה סטיוארט ואופרה שמחליפות מתכונים של פיצה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
הבעיה היחידה: הילטון, על שלל חושיה החדים והרצון הבוגר שלה לשנות פאזה, מפרססת משום מה שני עשורים אחורה וחוזרת לדמות הישנה שלה. לבושה במלתחת שטיח אדום, עם חיבה לנצנצים ובובות פרווה, היא משוטטת במטבח בטמטום, טועה לחשוב שמיקסר הוא בלנדר ואין לה מושג מה זה מלקחיים. היא מנפנפת בעושר האינסופי שלה, שוטפת תרנגול הודו במים מינרליים, מלכלכת את כפפות המעצבים שלה (חשבון הניקוי היבש עמד על 2000 דולר! צוהלות הכתוביות בתוכנית) ומלהגת עם קרדשיאן על רצונה להפוך לאמא.
אני לא חושבת שפריס הילטון טיפשה. נהפוך הוא, אני סבורה שהיא אשה נבונה ובעלת הומור עצמי. אבל נדמה שהילטון חושבת שהצופים שלה טיפשים, או לפחות משועממים, אם מצופה מהם להסתפק בפריס הילטון, נסיכת הבידור, באותה גרסה שקיבלו לפני עשור ויותר. הילטון מסתובבת במטבח שלה כמו בוט, מדבבת בקול מתכתי את אותה דמות נהנתנית, קלולסית ועשירה להדהים מבלי שיתווסף לה אפילו רובד אחד של מודעות עצמית או עדכניות.
2 צפייה בגלריה
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
אני יכולה לנחש, לפי מספר השרירים שנעו בפניה, שמבחינתה אנחנו עדיין בעשור הקודם ובזה שלפניו, אבל הדמות הסאטירית שהיא מספקת לצופים שלה כבר מזמן לא רלוונטית, ומחזיקה בקושי פרק אחד, שלא לדבר על שישה. פריס יקירתי, העברנו שעות נפלאות יחד, התבגרנו ועכשיו אנחנו פה. כנסי למכונת הזמן שלך וחזרי אלינו, מבטיחים לא להכריח אותך לבשל.