פחות מיממה לאחר שנודע כי קניה ווסט וקים קרדשיאן התגרשו באופן רשמי, ווסט (ששינה את שמו ל-יה לאחרונה) שיתף קליפ לשירו Eazy בעמוד האינסטגרם שלו, שבו נראית אנימציית חימר בת דמותו חוטפת וקוברת דמות המזכירה את פיט דייוידסון, בן זוגה החדש של גרושתו הטרייה.
2 צפייה בגלריה
מתוך הקליפ ל-Eazy
מתוך הקליפ ל-Eazy
מתוך הקליפ ל-Eazy
(צילום מסך)
עלילת הקליפ לשיר, שבו הוא משתף פעולה עם הראפר "דה גיים", מתארת כיצד המוזיקאי חוטף דמות שסממניה החיצוניים מזכירים את הקומיקאי פיט דייוידסון. בהמשך הקליפ ווסט קובר אותו בעודו בחיים ומותיר רק את ראשו חשוף. לאורך הקליפ נראה ווסט אוחז בראש ערוף, ואכן כפי שמתגלה בסופו של הקליפ, עיניו של דייוידסון הופכות לבנות - מה שמרמז על גורלו העגום. בכתוביות הסיום אף נכתב "כולם חיו באושר ועושר, חוץ מאתם יודעים מי...".
2 צפייה בגלריה
מתוך הקליפ לשיר Eazy של קניה ווסט
מתוך הקליפ לשיר Eazy של קניה ווסט
הדמות של ווסט עם ראשו הערוף של דייוידסון
(צילום מסך)
בשיר מביע הראפר באופן מפורש את דעתו לגבי הקומיקאי: "אלוהים הצל אותי מהתאונה הזו / כדי שאוכל לחסל את פיט דייוידסון". בחודש שעבר הגיבה קים קרדשיאן למתקפה של בעלה לשעבר נגד בן זוגה החדש וביקשה ממנו להפסיק. ווסט בתגובה הפציר בעוקביו שלא לפגוע בפיט פיזית, והבטיח: "אני אטפל בזה בעצמי".
זו לא הפעם הראשונה שווסט סוגר חשבונות עם אויביו בתעשייה באמצעות מסרים בקליפים לשיריו. בעבר עשה זאת בקליפ לשירו Famous בו הציג 12 מפורסמים שכובים זה לצד זה בעירום מלא, בהם אנשי ציבור איתם ניהל סכסוכים מתוקשרים כדוגמת טיילור סוויפט, דונלד טראמפ ואמבר רוז, אקסית נוספת של המוזיקאי.
בשלב זה לא ידועה מידת מעורבותו של ווסט בהכנת הקליפ, שכן הסרטון אינו מופיע בעמוד היוטיוב הרשמי של הזמר.
פורסם לראשונה: 10:26, 03.03.22