אחרי 15 שנה שבהן השתתף ב"האנטומיה של גריי", כוכב הסדרה, ג'סטין צ'יימברס הודיע שהוא עוזב. צ'יימברס שיחק את ד"ר אלכס קרב שהתחיל את דרכו כמתמחה כירורגי בבית החולים "סיאטל גרייס", לפני שהפך לבכיר ולאחר מכן למנתח ילדים.
"אין זמן טוב לומר להתראות לסדרה ולדמות שהגדירו כל כך הרבה מחיי במשך 15 שנה", מסר צ'יימברס בהודעה לעיתונות. "כבר זמן מה, יש בי תקווה לגוון את תפקידי המשחק ובחירות הקריירה שלי. וכשאני מתקרב לגיל 50 ומבורך באישה יוצאת דופן ותומכת ו-5 ילדים נהדרים, עכשיו זה הזמן". בהמשך ההודעה הודה צ'יימברס ליוצרת הסדרה שונדה ריימס, לשחקנים המקוריים של הסדרה אלן פומפאו, צ'נדרה וילסון וג'יימס פיקנס (יחד עם צ'יימברס מדובר בארבעת השחקנים היחידים שהופיעו בפיילוט) וליתר חברי הצוות בעבר ובהווה וכמובן למעריצים.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין צ'יימברס
ג'סטין צ'יימברס
ג'סטין צ'יימברס
(AP Images)
דמותו של ד"ר אלכס קרב עברה תהליכים שונים בסדרה, לקח לו זמן להתחבב על הקולגות שלו אך בו בזמן כישוריו כרופא ילדים רכשו את אהבת המעריצים במהרה. הוא נישא פעמיים בסדרה. דמותו הופיעה בפעם האחרונה על המסך ב-14 בנובמבר, בפרק מספר 350 כאשר עזב לטפל באימו החולה. שלא כמו הקולגות שלו שזכו לפרקי עזיבה מרגשים כשעזבו את הסדרה, דמותו של קרב לא תזכה לאחד כזה.
עזיבתו הפתאומית נחשבת לחריגה ומעריצים רבים תוהים מה גרם לו לעזוב. באתרי הרכילות מעבר לים טוענים כי רק לאחרונה הוא חזר מטיפול במוסד רפואי, כדי לטפל בבעיות נפשיות כמו לחץ רב דיכאון. לפי אתר Page Six מדובר באותו מוסד שבו התאשפזו סלינה גומז וקית הרינגטון.
בימים אלו משודרת עונתה ה-16 של "האנטומיה של גריי" ברשת ABC (ובישראל, yes DRAMA). החידוש שלה בשנת 2018 הפך אותה לסדרת הפריים-טיים הארוכה ביותר ששודרה אי פעם ברשת, והיא ממשיכה לשבור את השיא גם בעונתה הנוכחית. הסדרה עקפה גם את הדרמה ER כסדרת הדרמה הרפואית הארוכה ביותר ששודרה על המסך.
2 צפייה בגלריה
צוות האנטומיה של גריי
צוות האנטומיה של גריי
צוות האנטומיה של גריי
(צילום: ABC)