אחרי שהגשם הפסיק את חגיגות ה-20 שנה לקריירה שלה, מה שהוביל לדמעות על הבמה, שירי מימון מגיבה לראשונה.
1 צפייה בגלריה
גשם בהופעה של שירי מימון באמפי פארק
גשם בהופעה של שירי מימון באמפי פארק
"למדתי שיעור בענווה". שירי מימון במהלך ההופעה
(צילום מסך)
"אתמול למדתי שיעור בענווה", כתבה מימון בחשבון האינסטגרם שלה, "אל מול כוחות הטבע. הרצון בשליטה ובתכנון - יש מציאות אחרת שלפעמים דופקת בדלת. גיליתי שאני חזקה יותר מכפי שחשבתי והרבה בזכותכם. אני רואה מהבמה אלפים של אנשים עומדים. בגשם. לא זזים, שרים אקפלה, עוצמים עיניים ומתפללים שהסופה תעבור, שהמופע יחזור, שנוכל לחגוג ביחד. לא נשברים, רטובים מכף רגל עד ראש, אבל לא זזים לשום מקום. מגויסים, מתפללים למעני".
מימון המשיכה והודתה לקהל: "לא נתתם לי להישבר. אל מול הדמעות שלי, ומשבר ועוד משבר ועוד משבר - אתם שם. לא מוותרים. לא נותנים לי לוותר. באמת שאין לי מילים, מנסה לעכל. מבינים מה קרה אתמול? אני גאה בכך שכל כך הרבה אנשים שולחים לי כל כך הרבה אהבה. מי שהיה שם יודע שעברנו חוויה שלא תישכח. תודה לכם. תודה ללהקה שלי ולצוות שמלווה אותי הכי צמוד. תודה ליוני שרק במבט מילא אותי תקווה. תודה לשמעון שלא ויתר. חיזק אותי ותמך".
מימון הוסיפה תודה מיוחדת למרינה מקסימיליאן, שחיבקה אותה בזמן שדמעה על הבמה וסייעה לה. "האישה המוארת הזו שסחבה אותי לבמה ולא נתנה לי להתייאש, שבכתה איתי וגרמה להכול להתניע מחדש". עוד הוסיפה הזמרת תודות לריקי גל, אבי אבורומי וברי סחרוף, שהופיעו עימה, וגם לצוותים הטכניים ש"ניצחו את הרגע וחיבקו. תודה לצוותים הטכניים שלא נרגעו עד שמצאו את התקלה וככה הצלחנו לתת הופעה שלא נשכח בחיים. משתפת מעט, מתרגשת מלא ובעיקר לא נרגעת. המשפט: יש לי את הקהל הכי טוב בעולם מקבל היום את חותמת הניצחון על ליבי".