כמעט עשור לאחר שנפצע אנושות ממטען חבלה ואיבד כמעט לחלוטין את שתי ידיו, התחרה בטריאתלון "איש הברזל" והפך לאיש עסקים מוצלח - זיו שילון זוכה כעת להכרה בינלאומית, עם סדרה חדשה שתופק בהשראת סיפורו האישי.
3 צפייה בגלריה
זיו שילון
זיו שילון
זיו שילון
(צילום: שי פרנקו)
סוכנות הייצוג והתוכן ADD וקבוצת התקשורת האירופאית Mediawan ("10 אחוז", "מועדון בפריז") הכריזו על פיתוח סדרת מתח-ריגול חדשה, אותה יכתבו שחר סגל ואורן יעקובי ("נויורק", "התחנה"), בשיתוף פעולה עם הסופרת והתסריטאית האיראנית, נגאר ג'וואדי ("דיסאוריינטלית"). שילון ישמש כיועץ האמנותי של הסדרה.
את הסדרה תפיק ראש המחלקה הבינלאומית ב-ADD, הדס מוזס ליכטנשטיין, לצד גרגורי קנטיין, מפיק ומנהל ב-Mediawan, ושרלוט טולדנו-פרטלה, מפיקה באולפנים של Mediawan.
3 צפייה בגלריה
זיו שילון
זיו שילון
זיו שילון
(צילום: ישראל יוסף)
שילון בן ה-32, יליד באר שבע, היה מפקד פלוגת לוחמים בחטיבת גבעתי כאשר נפצע אנושות במהלך פעילות מבצעית בדרום עזה, שהתקיימה ב-23 באוקטובר 2012 - יומו האחרון בתפקיד. בדרכם חזרה לשטח ישראל, מטען חבלה התפוצץ ישירות על גופו, ושילון איבד את ידו השמאלית ונפגע קשה בידו הימנית. לאחר שעבר שחזור לידו הימנית ובתום שיקום אינטנסיבי בן שנה, הוא עשה תואר במשפטים ולימים הפך לאיש עסקים ויזם בתחום ההייטק וההשקעות. בשנה החולפת שילון השתתף בתוכנית הריאליטי של HOT, "אבאל'ה", שבמסגרתה אשתו עדי עזבה את הבית לשבוע והשאירה אותו לטפל לבד בצמד ילדיהם, שירה ויהונתן.
3 צפייה בגלריה
מתוך "אבא'לה"
מתוך "אבא'לה"
מתוך "אבא'לה"
(צילום: באדיבות HOT real)