הזמרת ענבר ברי רוז הלכה לעולמה היום (ג') בהוספיס בתל השומר בשל גידול סרטני, והיא בת 47. היא הותירה אחריה בעל ושתי בנות, הלווייתה תיערך היום בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא בשעה 17:30.
1 צפייה בגלריה
ענבר ברי רוז
ענבר ברי רוז
ענבר ברי רוז
(צילום: תומר רחמני)
"בצער רב אנו נאלצים לעדכן שהמוזיקאית והיוצרת ענבר ברי רוז, האהובה של כולנו, המשיכה הבוקר הלאה בשלווה, חסד ושלום", נמסר מטעם נציגיה.
לפני מותה, רוז התמודדה עם גידול ממאיר שהתגלה בראשה לפני כשנתיים. ההבנה המפתיעה והמורכבת שהיא צריכה לעבור טיפולים וניתוחים כאשר היא אינה יודעת איך ואם תצא מהם, גרמה לה ללכת בעקבות חלומה ולהקליט אלבום. האלבום יצא בשבוע שעבר וכלל בין היתר שיתוף פעולה עם עמיר לב.
ימים לפני מותה, בעלה גדעון, כתב בפייסבוק לרגל יציאת אלבומה: "זה היה צריך לקרות אחרת. ענבר לחוצה אש, גומעת בקבוקון אחרי בקבוקון של תמציות פרחי באך בשביל להכיל את גודל המאורע. 200 מוזמנים בקהל, כל אחד ואחת מרגישים שותפים למסע, בציפייה נרגשת לראות אותה ואת ההרכב שמלווה אותה עולים לבמה, לבצע שירים מאלבום הבכורה. גדעון כבר הזיע 10 ליטר ועדיין מתרוצץ בין הבמה לקונטרול לחבר עוד מיקרופון ליתר ביטחון. עמיר לב שואל אם יש למישהו טיונר להשאיל לו כי שכח באוטו. הם עולים. היא עם טי-שירט קרועה, ג'ינס ומגפיים, אחרי שהחליפה עשרות תלבושות מאחורי הקלעים. מתחילים ישר לנגן, בלי דיבורים. ענבר עוצרת באמצע לפחות שלושה מהשירים כי לא מצליחה לעצור את הדמעות וכולם איתה, ומזמינה בלי לחשוב פעמיים חברים לעלות על הבמה כדי לעזור לה לסיים את השירים. אני אתן לדמיון שלכם להשלים את השאר.
"האלבום של ענבר ברי רוז יצא היום לאור", כתב אז. "הגוף שלה עדיין חי, אבל הנשמה כבר מטיילת בכל מיני מקומות רחוקים. אני יושב ומקשיב לשירים הבוקר ולא מפסיק לבכות. בימים הקרובים, אשתדל לפרסם כמה פוסטים שהיא כתבה לפני מספר חודשים לגבי חלק משירי האלבום, בצירוף תודות לכל אחד ואחת מהמוזיקאים המדהימים שלקחו חלק בפרויקט".