הסדרה "סקס והעיר הגדולה" תחודש לעונת ספיישל בת עשרה פרקים, שתעלה בשירות הסטרימינג HBO מקס. הסדרה תיקרא ...And Just Like That, יככבו בה שלוש מהכוכבות המקוריות של הסדרה - שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דיוויס, והיא תעקוב אחר הגיבורות בשנות ה-50 לחייהן. מי שאינה צפויה לשוב היא השחקנית קים קטרל, שגילמה את סמנתה, שהודיעה כבר לפני שנים שהיא מתנגדת לכל חידוש של הסדרה וכי היא לא תיקח חלק בעיבודים הבאים.
1 צפייה בגלריה
סקס והעיר הגדולה
סקס והעיר הגדולה
כוכבות "סקס והעיר הגדולה"
כוכבות הסדרה בישרו על החידוש הלילה (ב') בחשבונות האינסטגרם שלהן, כשהעלו סרטון עם תמונות נוף בניו יורק, כשברקע נשמע הווייס-אובר המפורסם של קארי בראדשו שמרמז שהסיפור ממשיך.
"גדלתי עם הדמויות האלה ואני לא יכולה לחכות כדי לראות איך הסיפור שלהן יתפתח בפרק החדש, עם הכנות, החדות, ההומור והעיר האהובה שהגדירה אותן", אמרה בהודעה לתקשורת שרה אוברי, ראשת התוכן של HBO מקס, שאישרה את החידוש אחרי חרושת שמועות בנושא.
הסדרה "סקס והעיר הגדולה" עלתה לראשונה ב-1998 ברשת HBO. במשך שש עונות היא עקבה אחר חייהן של ארבע הגיבורות, שהתחילו כרווקות בשנות ה-30 בניו יורק. לסדרה יצאו שני סרטים המשך במהלך השנים, שלא הצליחו לשחזר את הקסם של הסדרה המקורית וזכו לביקורות שליליות.