רגע של מבוכה בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית שהתקיים אמש (א'): הזמר כריס בראון זכה בפרס אמן האר אנ' בי של השנה, אולם כשמגישת הפרס קלי רולנד הקריאה את שמו, נשמעו קריאות בוז מהקהל.
2 צפייה בגלריה
קלי רולנד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית
קלי רולנד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית
קלי רולנד מגינה על כריס בראון בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית
(AP)
"סליחה, צ'יל אאוט", נזפה בקהל רולנד, לשעבר חברת ההרכב דסטיניז צ'יילד, שגם הודיעה כי תקבל את הפרס עבור בראון שלא נכח במקום. "אני רוצה לומר לכריס, תודה רבה על כך שאתה יוצר מוזיקת אר אנ' בי גדולה. ותודה על שאתה פרפורמר מדהים. אני אקח את הפרס הזה ואביא לך אותו. אני אוהבת אותך, ברכות, וברכות לכל המועמדים בקטגוריה הזו".
כזכור, בראון בן ה-33 היה בן זוגה של הזמרת ריהאנה - אולם הואשם כי הכה אותה קשות, והוצא נגדו צו הרחקה. "אני זוכר שהיא ניסתה לבעוט בי ואז נתתי לה אגרוף והיא פתחה את השפה", סיפר בסרט דוקומנטרי שנעשה עליו ב-2017, "כשראיתי מה עשיתי הייתי בהלם".
בנוסף לרגע המביך על הבמה, בראון אמור היה להופיע בטקס במופע מחווה למייקל ג'קסון, לרגל חגיגות 40 השנה לאלבום "מותחן" - אולם הופעתו בוטלה ברגע האחרון על ידי ההפקה. "אתם רציניים?", פרסם בראון בתגובה בחשבון האינסטגרם שלו, כשהוא מצרף סרטון מהחזרות שנערכו להופעה.
"זו הייתה יכולה להיות ההופעה הגדולה של הטקס", הוסיף בראון בתגובות לפוסט שלו, "אבל הם ביטלו אותי מסיבות לא ידועות". לפי הספקולציות בתעשייה, הסיבה לביטול הופעת המחווה של בראון היא הנראות של החיבור בינו ובין ג'קסון, שהואשם בביצוע מעשים מגונים בילדים.
2 צפייה בגלריה
כריס בראון
כריס בראון
כריס בראון
(AP)
הזוכה הגדולה של טקס פרסי המוזיקה האמריקנית (AMA) הייתה טיילור סוויפט, אשר קטפה שישה פרסים, ביניהם הפרס לאמן השנה. בין הזוכים הבולטים האחרים היו אלטון ג'ון ודואה ליפה (דואט השנה על Cold Heart), הארי סטיילס (אמן הפופ של השנה ושיר הפופ של השנה על As It Was), BTS (הרכב הפופ), באד באני (האמן הלטיני הטוב ביותר), קנדריק לאמאר (אמן ההיפ-הופ של השנה, אלבום ההיפ-הופ של השנה), ניקי מינאג' (אמנית ההיפ-הופ) וביונסה (אמנית האר אנ' בי של השנה, אלבום האר אנ' בי על "רנסנס").