שני עשורים חלפו מאז ש"אלי מקביל", הדרמה הקומית המצליחה מאת דייויד אי. קלי, ירדה מהאוויר לאחר שרצה במשך חמש עונות – וב"דדליין" מדווחים היום (שבת) כי ABC עובדת על סדרת המשך.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אלי מקביל"
מתוך "אלי מקביל"
קליסטה פלוקהארט. מתוך "אלי מקביל"
(צילום: FOX)
על פי הדיווח, סדרת ההמשך תעקוב אחר אישה שחורה צעירה, בוגרת בית הספר למשפטים, שמצטרפת למשרד עורכי הדין מהסדרה המקורית. הגיבורה, כך נטען, צפויה להיות בתה של השותפה של אלי מקביל מהסדרה, רנה רדיק, אותה גילמה ליסה ניקול קרסון.
עוד נכתב כי פלוקהארט כבר קיבלה פנייה כדי לשוב לגלם את הדמות שלה, כשבנוסף היא עשויה גם להיות אחת מהמפיקות בפועל. בכל מקרה החלטה לגביה לא תיעשה עד אשר לא יהיה תסריט.
קלי נתן את ברכתו לסדרת ההמשך ולא אמור להיות מעורב בתהליך היצירה שלה, כשקרין גיסט תכתוב ותפיק. ברזומה של גיסט ניתן למצוא בין היתר כתיבה ל"אנטומיה של גריי" והפקה של מגוון סדרות, כשבקרוב תצא ב"הולו" הסדרה "מייק" על חייו והקריירה של המתאגרף מייק טייסון.
2 צפייה בגלריה
קרין גיסט
קרין גיסט
תכתוב ותפיק. קרין גיסט
(צילום: AP)
"אלי מקביל" רצה ברציפות מ-1997 ועד 2002, חמש עונות בסך הכול, ועקבה אחר פלוקהארט, שגילמה עורכת דין שעובדת במשרד בבוסטון יחד עם בן זוגה לשעבר ואשתו. הסדרה זכתה באמי בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר ב-1999 ובסך הכול בשבעה פסלונים וזכורה גם הודות לקאסט שלה, שכלל בין את היתר את ג'יין קראקובסקי, פיטר מקניקול, לוסי ליו, פורשיה דה רוסי ואף רוברט דאוני ג'וניור, באחד התפקידים הגדולים הראשונים שלו אחרי שלל ההסתבכויות שלו עם החוק.
הסדרה מיד הפכה לסמל של תרבות הפופ וסיפקה לא מעט ממים, הרבה לפני שממים בכלל היו קיימים, בראשם כמובן התינוק המרקד. לאחרונה היוצרים של "שי-האלק" אף נקבו בשמה של "אלי מקביל" כאחת מהסדרות שנתנו להם השראה.