בייבי נו מאני

הראפר $bbno (שאת שמו מבטאים Baby No Money) שכבש את הרשת ואת טיקטוק בשנה האחרונה עם הלהיט La La La, יגיע לישראל לראשונה להופעה אחת שתתקיים ב-6 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 180 שקלים והמכירה המוקדמת תיפתח היום (ב') בשעה 10:00.
2 צפייה בגלריה
$BBNO
$BBNO
$BBNO
(צילום: יח"צ)
$bbno הוא שם הבמה של אלכס גומוצ'יאן, ראפר קנדי בן 24 מוונקובר. פרט לשיתוף הפעולה שלו עם Y2K, שהפך את La La La ללהיט אדיר עם קרוב לחצי מיליארד השמעות בספוטיפיי לבדה ועוד מאות מיליוני השמעות בפלטפורמות נוספות כמו יוטיוב ובעיקר טיקטוק, הוא ידוע גם בזכות כמה שיתופי פעולה עם ראפר אחר - Young Gravy.
הוא התחיל את דרכו המוזיקלית דרך פלטפורמת הסאונדקלאוד, ובגילו הצעיר הספיק כבר להוציא ארבעה אלבומים ולהפוך לסנסציה בסין עם סיבוב הופעות סולד אאוט. על הבאתו לארץ אמונה בלוסטון לייב ניישן ישראל.
LP
כמה ימים לפני הראפר הצעיר, הזמרת והיוצרת האמריקנית LP תשוב לארץ להופעה אחת שתתקיים ב-28 ביוני באמפי קיסריה. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 269 שקלים ל-399 שקלים בהתאם למקום הישיבה והמכירה תיפתח היום בשעה 9:00.
2 צפייה בגלריה
LP
LP
LP
(צילום: DARREN CRAIG)
LP (שם הבמה של לורה פרגוליזי) ידועה בעיקר בזכות הלהיט Lost On You, שיר הנושא מהאלבום הרביעי שלה שזכה למאות מליוני צפיות ויצא בשנת 2015. גם שירים אחרים מתוך האלבום כמו When We’re High ו-Muddy Waters הצליחו בעקבותיו. עד להצלחה הזו, פרגוליזי הייתה ידועה בעיקר כמי שעבדה מאחורי הקלעים כאשר כתבה שירים לכוכבות כמו שר, ריהאנה, כריסטינה אגילרה, סלין דיון ואחרים. מאז היא שיתפה פעולה עם לא מעט אמנים והקליטה, בין היתר, עם מוריסי ועם לינקין פארק.
אין זו הפעם הראשונה ש-LP מופיעה בארץ, בשנת 2017 היא הופיעה פעמיים באותו יום בבארבי בתל אביב והכרטיסים למופעים אזלו.