רגע לפני שהיא מגיעה לגיל הבינה, שירי מימון מביטה לאחור על 20 שנות קריירה ו-10 שנות נישואים. הילדה החולמת שרק השתחררה מהצבא ועלתה על הבמה בגמר "כוכב נולד" בניצנים כבר הפכה לאישה מצליחה. בחודש הבא היא תחגוג יום הולדת 40 עם מופע חדש, והיום (א') היא מוציאה שיר וקליפ בשם "טיפה". רגע לפני זרי הפרחים והחגיגות - מימון התיישבה איתנו לשיחה כנה על החיים, קריירה, אימהות ובוטוקס.

ביקורות:

"אני שואלת את עצמי מתי אני נתקלת בביקורות, כי אני לא ממש קוראת טוקבקים. לגבי הודעות נאצה ברשתות - מי שעוקב אחריי מאוד מחובר אליי, אז אני די עטופה באהבה. יש לי גם יכולת הדחקה מדהימה. כלומר, או שאני לא חיה את זה, או שהגיל פשוט עושה את שלו. גיל 40 מביא איתו תובנות עמוקות. זה לא חרטא, זה אמיתי. זה כבר התחיל לחלחל אצלי בגיל 38. אז, הייתה לי איזושהי השלמה לקבל את עצמי עם כל הפאקים ועם כל הדברים הטובים שיש בי. אני לא נראית בת 40 ולא מרגישה בת 40. אבל מבחינת הנפש והבינה, אני לגמרי שם".
4 צפייה בגלריה
שירי מימון
שירי מימון
חוגגת 40. שירי מימון
(צילום: שי פרנקו, סמדר ליאני)

דימוי גוף:

"ככל שאני מתבגרת, דימוי הגוף נהיה יותר אישיו. דווקא כנערה וכבחורה צעירה מעולם לא התעסקתי בזה. מבחינת גנים אני די סבבה, אני קטנה ולא סבלתי מרזון או השמנת יתר. תמיד הייתי בסדר. אבל כבר אחרי הלידה הראשונה הגוף נורא השתנה וגם בלידה השנייה העליתי הרבה. לפני כמה שנים הבנתי שאם לא אעשה ספורט ולא אשמור על תזונה נכונה, לא ארגיש טוב עם עצמי. היום אני ממש על זה. אני מאוד אוהבת לאכול, אבל אני גם יודעת לשחרר.
"ההחלטה להצטלם עם בגד גוף בקליפ החדש הייתה אמירה עבורי. השנה האחרונה הייתה שיעור מאוד חשוב בחיים - להבין שבסופו של יום אני חוזרת הביתה לילדים שלי ולמיטה שלי. זה היה זמן לחשבון נפש. אז גם הבנתי שאני צריכה להעז - גם אני, ממרום גילי או מעמדי ואחרי 20 שנה כזמרת - הגיע הזמן שאפסיק לחשוב יותר מדי ושאעשה באמת מה שאני אוהבת. לכן גם הקליפ וגם השיר עצמו נורא מרגשים אותי, ואני הכי עומדת מאחוריהם.
4 צפייה בגלריה
שירי מימון
שירי מימון
"להצטלם בבגד גוף הייתה אמירה עבורי"
(צילום מסך מתוך הקליפ)
"פעם לא יכולתי להגיד את זה, אבל היום אני כבר מסוגלת - אני גאה בעצמי ויכולה לטפוח לעצמי על השכם, גם על טעויות שעשיתי בדרך כביכול, וגם אם טיפה הורדתי את הרגל מהגז. ואם עשיתי בחירות שהיו יותר ממקום שכלתני או ממקום של לקבל הערכה והכרה ולהיכנס יותר למיינסטרים - אז זה גם היה נכון כדי להגיע לגיל שלי ולהגיד שאני עושה מה שבא לי ומה שעושה לי את זה".

בוטוקוס, ניתוחים ומתיחות פנים:

"אני בעד כל דבר שיעשה לך טוב. זה נשמע קצת קלישאתי, אבל זה כל כך אינדיבידואלי. יש לי חברות שעברו את גיל 40 וקצת מקומטות ומקבלות הערות למה הן לא מזריקות ומשפצות. מצד שני, יש כאלה שהמודעות שלהן מאוד גבוהה והתחילו כבר בגיל 30. ברור שאעשה בוטוקוס, אבל אני עוד לא שם. אישה תמיד נמצאת תחת זכוכית מגדלת. קח לדוגמה פאנלים בטלוויזיה. יש בהם תמיד יותר גברים והם תמיד מבוגרים. לידם יושבת אישה אחת, והקהל יסתכל דווקא עליה ויחשוב 'איך היא התבגרה'. יש בזה משהו נורא עמוק וישן - למה אנחנו הנשים לא סלחניות כלפי עצמנו? מצד שני, אנחנו עמוק בתוך המרוץ הזה".

זוגיות ואהבה:

"היום אני יכולה להגיד שזוגיות ומשפחה זה משהו שצריך לעבוד עליו, ואני מרגישה את זה יותר מתמיד. פעם לא הבנתי את זה. ילדים נורא שואבים וזה משהו שכן הורס את הרומנטיקה וזה כן מעביר טלטלות. כשאני ויוני התחתנו היינו אנשים אחרים מאיך שאנחנו היום.
4 צפייה בגלריה
שירי מימון
שירי מימון
"ברור שאעשה בוטוקוס, אבל אני עוד לא שם"
(צילום מסך מתוך הקליפ)
"אנחנו הולכים לטיפול זוגי. לדעתי, זוגיות צריכה להתפתח במקביל להתפתחות האישית של כל אחד מבני הזוג. כשבעיות צפות ויש עניינים אישיים, אני נורא אוהבת לדבר. אני שנים אצל פסיכולוגית. ברגע שאני בהתפתחות אישית, צריך לפתח את הזוגיות. לא יכול להיות שאני אמשיך בהתפתחות האישית שלי והזוגיות תיתקע במקום. ידעתי שיוני יהיה אבא מדהים, וזה באמת קרה. ידעתי שיש זוגיות חזקה וזה מוכיח את עצמו, ואין ספק שבתוך הדבר הזה צריך לטפל בזוגיות וזה לא פשוט. אני הכי מאמינה בזה. יש בי משהו שהוא נורא רוחני".

אימהות:

"גדלתי בבית מלא ערכים ואנחנו מנסים להטמיע אותם לילדים שלנו ולכבד את כל מי שעומד מולנו ולשמור על התא המשפחתי. אימא שלי תמיד חיזקה אותי, ואני לא יודעת אם היא באמת הבינה כמה שהיא תרמה לערך העצמי שלי ועזרה לי להחזיק מעצמי בכל זוגיות שהייתי, וכנ"ל גם מול חברות ומול הקריירה. היא תמיד אמרה לי לשים את עצמי ואת המשפחה שלי במקום שהוא חזק ויציב. אני רוצה להיות אמא כזאת, שמעלה את הערך העצמי של הילדים שלי ונותנת להם את הידיעה שהם מסוגלים לעשות כל דבר. חום ואהבה זה נאמבר וואן. בקשר לעתיד - הייתי רוצה להביא עוד איזו ילדה, בוא נראה אם זה יקרה".

משבר גיל ה-40:

"אני מבינה אנשים שנכנסים למשבר גיל ה-40, כי אתה שואל את עצמך שאלות מהותיות, בטח עם שנת קורונה. לפני שהיא התחילה, שאלתי את עצמי לאן אני לוקחת את הקריירה שלי".

מה צופן העתיד?

"רגע לפני שהמגפה פרצה, סיימנו לעבוד על מופע הדיג'יי שלי ואמרתי שבא לי לצעוד על הבמה ולעשות משהו אחר. בא לי לחזור לשירי עם הריקודים של 'כוכב נולד', ועכשיו אני עושה את זה וממשיכה את מה שהתחלתי במופע המתוכנן ההוא - אני משלבת את הנגנים, הנשמה והנפש שלי עם השירים שאני כל כך אוהבת, ואז הבמה מתהפכת והדיג'יי ינון יהל עולה ואנחנו מתפוצצים עם רקדניות.
4 צפייה בגלריה
שירי מימון
שירי מימון
משלבת את הנפש והנשמה בשירים שלה
(צילום מסך מתוך הקליפ)
"הגשמתי הרבה חלומות אבל נראה לי שתמיד יש עוד. כשאתה אוהב את מה שאתה עושה - הרעב לא מפסיק. אני רוצה שיהיו לי עוד שירים ושאיהנה לשיר אותם. זה המפתח ללב - ככל שאני אעשה יותר שירים שאגיע איתם ליותר אנשים. זו השליחות שלי. המופע הזה מגשים לי חלום - לשלב את הכל ביחד ולעשות משהו שלא עשו לפני כן ובאיזשהו אופן ייחודי לי".