השחקן דני מסטרסון, שגילם את דמותו של סטיבן הייד בסדרה "מופע שנות ה-70", הואשם באונס שלוש נשים בין השנים 2001 ל-2003, כך הודיעה התובעת הכללית של לוס אנג'לס.
2 צפייה בגלריה
דני מסטרסון, מתוך "מופע שנות ה-70"
דני מסטרסון, מתוך "מופע שנות ה-70"
דני מסטרסון, מתוך "מופע שנות ה-70"
בעקבות כך, הוא נעצר אתמול (ד') בשעות הבוקר ושוחרר בערבות בסך 3.3 מיליון דולר. במידה ויורשע, הוא עשוי לקבל עונש מאסר מקסימלי - עד 45 שנה בכלא. הקראת כתב האישום שלו תיערך ב-18 בספטמבר.
ההחלטה הגיעה בתום שלוש שנות חקירה נגד השחקן בן ה-44, וכעת הוא מואשם באונס נשים שהיו בעת המעשים בנות 23 ו-28. על פי הרשויות, כל הפשעים התרחשו לכאורה בביתו של מסטרסון שבהוליווד הילס.
בהודעה לעיתונות מטעם פרקליטות המחוז, נמסר כי המשרד סירב להאשים את מסטרסון בתקיפה מינית בשני מקרים נוספים, "האחד בגין חוסר ראיות מספקות והשני בהתבסס על התיישנות העבירה הנטענת".
2 צפייה בגלריה
דני מסטרסון
דני מסטרסון
דני מסטרסון
(צילום: MCT)
בהצהרה ל-CNN מסר עורך הדין של השחקן: "מר מסטרסון חף מפשע, ואנו בטוחים שהוא יזוכה כשכל הראיות יגיעו סוף סוף ולעדים תהיה הזדמנות להעיד… ברור שמר מסטרסון ואשתו המומים לחלוטין בהתחשב בכך שהאשמות בנות כ-20 שנה הפכו לפתע לאישומים שהוגשו, אך הם ומשפחתם מתנחמים בידיעה שהאמת תצא לאור בסופו של דבר. אנשים יודעים שמר מסטרסון מכיר את אופיו ויודע שהטענות כוזבות".
מסטרסון, כאמור, שיחק בין 1998 ל-2006 בסדרה הפופולרית "מופע שנות ה-70" לצד כוכבים כמו מילה קוניס ואשטון קוצ'ר. כמו כן, הוא כיכב יחד עם האחרון בסדרה "החווה" של נטפליקס, עד שפוטר ב-2017 בעקבות ההאשמות שאנס ארבע נשים. בתגובה לכך, טען כי "רשויות החוק חקרו את הטענות הללו לפני למעלה מ-15 שנה וקבעו כי הן חסרות ראיות".