אוהד חיטמן ועדי ביטי מכירים כבר הרבה שנים, הוא כתב עבורה את השיר לאירוויזיון הילדים כשהייתה בת 11 ואחרי כן עוד ארבעה שירים. "זו סגירת מעגל, הכי כיף בעולם לשיר ולעמוד לצידו על במה אחת", אומרת ביטי. עכשיו הם מעלים יחד את המופע "אגדה של פסנתר" בחופשת החנוכה, בו הם מבצעים שירי ילדים אהובים מכל הזמנים ובמיוחד את השירים האהובים מהסרטים שליוו את הילדות של כולנו: מ"לשבור את הקרח" ועד "היפה והחיה". צפו בביצועים החיים באולפן
1 צפייה בגלריה
אוהד חיטמן ועדי ביטי
אוהד חיטמן ועדי ביטי
אוהד חיטמן ועדי ביטי
(צילום: ליהי קרופניק)
אנחנו מכירים את הרפרטואר שלך, מאיפה היוזמה? "קודם כל כאבא לילדים רציתי לעשות פורמט שמתחנף לילדים שלי, ומצד שני אני בן אדם מאוד דרמטי ותיאטרלי, בשנים האחרונות אני מתעסק בתחום הזמר. אז זה פוגש אותי ביחד, גם לשיר, גם לעשות אינטרפרטציות משוגעות לשירים של דיסני, ובכלל שירים גם שאני כתבתי והלחנתי לילדים לאורך השנים. וזה כיף גדול, לקחת את עצמי ברצינות בשביל הילדים".
המופע אומנם מיועד לילדים מגילאי 4 ומעלה, אבל בפועל כולנו גדלנו על השירים והם מרגשים גם בגיל 18 וגם בגיל 50.
דוד שלך היה מאבות המייסדים של הז'אנר "תחום הילדים מושך אותי בעיקר בשנים האחרונות מכיוון שהפכתי להיות הורה. עוזי באמת היה הגאון ביותר בארץ כי הוא דיבר לילדים בגובה העיניים, לא זלזל בהם. אני לא מתבייש לומר שלמופע הזה יש ערך תרבותי, שאנחנו מסבירים כלי נגינה ומוזיקה, ואנחנו נותנים כבוד לצלילים ולמילים".
אוהד חיטמן ועדי ביטי יופיעו בזאפסטיבל בזאפה תל אביב ב-29 בדצמבר.