בחודש אפריל הקרוב דניאל קרייג יגלם בפעם האחרונה את ג'יימס בונד בסרט "לא זמן למות", ונראה שהשאלה שבאמת מעניינת היא לא מה יקרה בסרט - אלא מי ייכנס לנעלי הסוכן הבא. מלבד הקולות שמציעים שהשחקן הבא יהיה שחור (אידריס אלבה, למשל), ישנם קולות שמציעים היפוך מגדרי - ושאת הסוכן המפורסם תגלם אישה.
2 צפייה בגלריה
לא זמן למות
לא זמן למות
דניאל קרייג. מתוך "לא זמן למות"
בין אם אתם בעד הרעיון או נגד, החדשות האחרונות הוא שאת התפקיד הבא יגלם גבר. ברברה ברוקולי, מפיקת סרטי "ג'יימס בונד", התראיינה לאתר "וראייטי" ואמרה כי ג'יימס בונד הבא יהיה גבר. "הוא יכול להיות בכל צבע, אבל הוא זכר". עוד הוסיפה כי היא "מאמינה שאנחנו צריכים ליצור דמויות חדשות וחזקות לנשים. זה לא מעניין אותי לקחת תפקיד של גבר ולתת לאישה לשחק אותו, אני חושבת שנשים הן יותר מעניינות מזה".
את השינוי שעליו ברוקולי מדברת אפשר יהיה לראות כבר בסרט הבא, שיתחיל בפרישתו של הסוכן מארגון הביון ובנופש שלו בג'מייקה. מי שתיקח את המספר המחייב 007 היא לא אחרת מסוכנת בגילומה של לשאנה לינץ' ("קפטן מארוול"). לפי מקור שעבד על הסרט, באחת הסצנות הראשונות הסוכן M יקרא לסוכן 007 ואז תיכנס לינץ', שהיא "גם אישה, גם שחורה וגם יפה". המקור תיאר בזמנו את הסצנה כ"שומטת לסתות".
2 צפייה בגלריה
לא זמן למות
לא זמן למות
לשאנה לינץ'. זוכה למספר 007
שינוי נוסף בטון המגדרי של הסרט הוא הצטרפותה של השחקנית והכותבת פיבי וולר-ברידג' לחדר הכותבים, יוצרת הסדרות "פליבג" ו"להרוג את איב". בזמנו קרייג ביקש ממנה אישית להצטרף לצוות הכתיבה כדי להוסיף לתסריט טאץ' נשי.
ואם זה לא מספיק, אז לפני מספר ימים דווח כי את שיר הנושא תכתוב ותבצע בילי אייליש, הזמרת הצעירה בת ה-18, יחד עם אחיה. בכך היא הפכה ליוצרת הכי צעירה שכתבה אי פעם את שיר הנושא לסרט.