שחקנית הקולנוע שרלוט גינזבורג קראה להחזרתן המיידית של החטופות הישראליות שנמצאות בשבי חמאס מאז 7 באוקטובר בסרטון שפורסם היום (א') בעמוד האינסטגרם של המטה להשבת החטופים והנעדרים.
1 צפייה בגלריה
שרלוט גינזבורג
שרלוט גינזבורג
שרלוט גינזבורג
(צילום: Sebastian Reuter/GettyImages)
"עדן, שירי, רומי, נועה, נעמה, ענבר, ג'ודי, קרינה, ארבל, כרמל, דניאל, דורון, אגם, עמית אסתר, לירי", השחקנית המוערכת קראה את שמותיהן של החטופות הישראליות. "כל הנשים האלה נחטפו על ידי גברים מהחמאס ב-7 באוקטובר. אותם גברים שהאו"ם גינה על רקע התקיפות המיניות האכזריות שביצעו. הנשים הללו נתונות לזוועות שאנחנו לא יכולים לדמיין. אלימות פיזית ומינית צריכה להיות מוקעת מכל וכל, בלי קשר למוצא דת או נטייה פוליטית. זעקו את שמותיהן לעולם. החזירו אותן הביתה עכשיו!".
גינזבורג, בתם של שחקנית הקולנוע ג'יין בירקין והזמר סרז' גינזבורג המנוחים, מוכרת בעיקר מהופעותיה בסרטים שביים לארס ואן טרייר, פטרונה הקולנועי, בהם "אנטי-כרייסט", "מלנכוליה", ו"נימפומנית". סרטים בולטים נוספים בהם השתתפה בעבר הם "21 גרם" של אלחנדרו גונסאלס אינייריטו (2003), "מדעי החלום" של מישל גונדרי (2006) ו"סמבה" של יוצרי "מחוברים לחיים", אוליביה נקש ואריק טולדנו. ב-2017 שיחקה בסרטו של יוסף סידר "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער אמריקאי".
השחקנית-יוצרת הנערצת נמצאת בזוגיות עם הבמאי יליד ישראל איוון אטאל מזה למעלה משלושה עשורים, השניים הכירו על הסט של "עיני העולם" של אריק רושאן ב-1991 ולהם שלושה ילדים.