האם "וונדר וומן 3" בכל זאת נמצא בתוכניות של ג'יימס גאן - וחשוב מכך, האם זו גל גדות שהולכת להמשיך בתפקיד שבו פרצה? על פי ריאיון שפורסם היום (ד') באתר "קומיק-בוק", התשובה היא בהחלט כן.
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
כחלק מקידום הסרט החדש בכיכובה "לב של אבן", שיעלה בנטפליקס בסוף השבוע הבא, גדות סיפרה גם על השיחות שניהלה עם צמד המנכ"לים החדש בחטיבה הקולנועית של די-סי - גאן ופיטר ספרן והמטרה שלהם לעבוד יחד עם סרט שלישי אודות מעלליה של דיאנה פרינס.
"אני אוהבת לגלם את וונדר וומן", אמרה השחקנית כשנשאלה על הסרט השלישי. "זו דמות כל כך קרובה אליי ויקרה לליבי. לפי מה ששמעתי אחרי שדיברתי עם ג'יימס ופיטר, אנחנו הולכים לעבוד על 'וונדר וומן' 3 יחד".
עד כה גדות הספיקה לגלם את דמותה של האמזונה מטמיסקירה חמש פעמים - זה החל עם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", לאחר מכן הגיעו שני סרטי סולו ("וונדר וומן" ו"וונדר וומן 1984), שאותם ביימה פטי ג'נקינס, ולאחרונה שתי הופעות אורח ב"שאהזאם! 2: זעם האלים" ו"הפלאש".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
(צילום: EPA)
למעשה, טרם כניסתם של ספרן וגאן לתפקידיהם, גדות כבר החלה לעבוד יחד עם ג'נקינס על "וונדר וומן 3", אך אחת ההחלטות הראשונות של השניים היה להודיע לבמאית על סיום תפקידה, וכאמור על הקפאת ההפקה.
אז טענה ג'נקינס בטוויטר: "מעולם לא עזבתי. הייתי פתוחה לשקול לעשות כל דבר שיבקשו ממני. אבל הוסבר לי שאין שום דבר שאני אוכל לעשות כדי לקדם את הסרט. בדי-סי עושים עכשיו שינויים רבים, אז אני מבינה שההחלטות הללו יכולות להיות לא פשוטות עבורם".
נכון לעכשיו, הסרט הראשון בפרויקט המסקרן של גאן צפוי להיות "סופרמן: מורשת", שאותו הוא כותב ויביים, וצפוי לעלות לאקרנים ב-2025. רק בחודש שעבר פורסמו הליהוקים לתפקידים השונים ובראשם לזה של איש הפלדה, כשדייויד קורנסווט ייכנס לנעליו של הנרי קאוויל, שגילם את סופרמן בשנים האחרונות.