סדרת ספרי הפנטזיה הפופולרית "הארי פוטר" תזכה לעיבוד טלוויזיוני ב-HBO מקס, כאשר הסופרת ג'יי קיי רולינג צפויה להיות מעורבת בתסריט ובהפקה, כך דווח אמש (ב') באתר "דדליין".
2 צפייה בגלריה
מתוך "הארי פוטר"
מתוך "הארי פוטר"
מתוך "הארי פוטר"
(צילום: Warner Bros. Ent.)
על פי הדיווח, כל עונה בסדרה המתוכננת תעסוק בספר אחד מתוך סדרת הספרים, שכבר זכו לעיבוד קולנועי מצליח, אולם המכשול היחיד שנותר בדרך להפקה הוא שילובה של רולינג, שלה הזכויות הבלעדיות על כל שימוש ביצירתה. מקורות המקורבים לסיפור אמרו לאתר "בלומברג" כי בשלב זה מדובר על כך שרולינג תהיה מעורבת קריאייטיבית, אך לא תשמש כיוצרת או שואוראנרית בסדרה.
מי שצפויים להפיק את העיבוד הטלוויזיוני הם אולפני האחים וורנר דיסקאברי - מהלך שעומד בקנה אחד עם התבטאויות קודמות של מנכ"ל החברה, דייוויד זסלב, שהבטיח כי באולפנים יתרכזו יותר בזיכיונות באופן כללי וב"הארי פוטר" בפרט. שיחות על עיבוד טלוויזיוני החלו עוד ב-2021 לפני המיזוג עם HBO, וזסלב עומד בקשר רציף עם רולינג ואף תמך בה לאחר הסערה שעוררה בעקבות התבטאויותיה על הקהילה הטרנסית.
2 צפייה בגלריה
ג'יי קיי רולינג
ג'יי קיי רולינג
ג'יי קיי רולינג
(צילום: AP)
כזכור, אולפני וורנר אחראיים על העיבוד הקולנועי המצליח של סדרת ספרי "הארי פוטר" בכיכובם של דניאל רדקליף ואמה ווטסון. הסרט הראשון בסדרה יצא ב-2001 והאחרון ב-2011, כששמונת הסרטים הפכו לשוברי קופות וגרפו סכום כולל של כשבעה וחצי מיליארד דולר - וכעת מנסים באולפנים לשחזר את ההצלחה.