הגרסה של זאק סניידר לסרט "ליגת הצדק" תראה אור בשנת 2021 בשירות הסטרימינג של HBO, כך הודיע היום (ד') הבמאי. כזכור, סניידר סיים לביים את הסרט, אולם במהלך העריכה הוא עזב בגלל טרגדיה משפחתית. ג'וס ווידון ("הנוקמים", "באפי ציידת הערפדים") נקרא להחליפו, והוא יצא לצילומי השלמות, ערך את הסרט מחדש ובסופו של דבר שינה את הטון שלו לקליל יותר.
בחודש נובמבר נודע שאכן יש גרסה חדשה לסרט. גל גדות, בן אפלק וג'ייסון מומואה, שכיכבו בסרט, קראו לשחרר את הגרסה המקורית עם ההאשטג ReleaseTheSnyderCut# שהחל לצבור תאוצה ברשתות החברתיות (ואפילו כאן בטוקבקים מדי פעם). לפי השמועות, מדובר בגרסה הרבה יותר מעניינת וקודרת מהסרט שיצא בשנת 2017, שנקטל על ידי המבקרים וגם בקופות רשם אכזבה.
במקור, "ליגת הצדק" היה אמור להיות המקבילה של "הנוקמים" עבור אולפני האחים וורנר, כאשר גיבורי העל של די.סי התאחדו לסרט אחד. זו הייתה הפעם השלישית שבה נחשפנו לדמותה של וונדר וומן בגילומה של גדות, שהצטרפה לגיבורים הוותיקים סופרמן (הנרי קאביל) ובאטמן (בן אפלק) לצד גיבורי-על חדשים שטרם נצפו ביקום הקולנועי של די.סי כמו אקווה מן (ג'ייסון מומואה), הפלאש (עזרא מילר) וסייבורג (ריי פישר).