טריט וויליאמס, שנודע בזכות תפקידיו כג'ורג' ברגר בסרט "שיער" וד"ר אנדרו בראון בסדרת הטלוויזיה "אוורווד", נהרג אמש (ב') בתאונת אופנוע בגיל 71. "טריט היה מלא באהבה למשפחתו, לחייו ולמלאכתו, והוא תמיד דאג לעשות הכול בצורה הטובה ביותר", מסרה משפחתו לאתר "דדליין", והוסיפה: "לכל מעריציו - דעו שטריט העריך את כולכם. בבקשה תמשיכו לנצור אותו בליבכם ובתפילותיכם".
3 צפייה בגלריה
טריט וויליאמס
טריט וויליאמס
טריט וויליאמס
(צילום: AP Photo/Matt Sayles)
"הוא נהרג אחר הצהריים. הוא פנה שמאלה או ימינה, ואז מכונית חתכה אותו", אישר בארי מקפירסון, סוכנו מזה 15 שנה, למגזין People. "אני פשוט הרוס. הוא היה הבחור הכי נחמד שיש, וכל כך מוכשר. הוא היה שחקן של שחקנים - יוצרי קולנוע אהבו אותו, והוא היה הלב של הוליווד מאז סוף שנות ה-70. הוא היה כל כך גאה בתפקידים שעשה השנה. הוא כל כך שמח מהעבודה שמצאתי לו. הייתה לו קריירה מאוזנת".
3 צפייה בגלריה
טריט ווילאימס כג'רוג' ברגר בסרט "שיער"
טריט ווילאימס כג'רוג' ברגר בסרט "שיער"
טריט ווילאימס, כג'רוג' ברגר, בסרט "שיער"
(צילום מסך)
וויליאמס נולד במדינת קונטיקט שבארצות הברית, בשנת 1951. הקריירה ארוכת השנים שלו התחילה כבר בשנות ה-70, אז שיחק בהופעת הבכורה שלו במותחן Deadly Hero. ב-1979, הקריירה שלו נסקה כשגילם את ג'ורג' ברגר בסרט "שיער", שהתבסס על המחזמר בברודוויי. התפקיד זיכה אותו במועמדות ראשונה לגלובוס הזהב. את המועמדות השנייה בחייו לפרס השיג בזכות תפקידו ב"נסיך העיר" מ-1981.
בשנת 2002, הוא החל לגלם את התפקיד הראשי של ד"ר אנדרו "אנדי" בראון בסדרה "אוורווד", שבה כיכב במשך כל ארבע עונותיה, ואף זכה בזכותה במועמדות לפרס SAG. במהלך הקריירה שלו, שהתפרשה על פני ארבעה עשורים, הוא שיחק בשלל תפקידים בסרטים וסדרות, כמו "היו זמנים באמריקה", "שחיתות בצמרת", בסדרה "צווארון לבן", ובשנים האחרונות השתתף בסרט "סיבוב שני" ובקומדיה "הורים תחת השפעה" בכיכובם של אלק בולדווין וסלמה הייק.
בשנים האחרונות שיחק בסדרה "חופי צ'סאפיק", שעונתה השישית והאחרונה שודרה במהלך 2022.
3 צפייה בגלריה
טריט וויליאמס
טריט וויליאמס
טריט וויליאמס
(צילום: AP Photo/Peter Kramer)
מלבד זה, וויליאמס כיכב גם על הבמה בהצגות כמו "גריז", "מכתבי אהבה" ו-Follies של סטיבן סונדהיים. לפני מותו, הספיק להצטלם להפקתו החדשה של ראיין מרפי, "אויבות: הנשים של קפוטה". הוא הותיר אחריו את אשתו, השחקנית פאם ואן סנט, ושתי הבנות שלהן - גיל ואלי.