"צביקה היקר. אני אוהבת אותך מאוד" - כך פתחה דנה אינטרנשיונל את הספדה לצביקה פיק, אשר נפטר היום (א') בביתו.
הזמרת שיתפה פעולה עם פיק לראשונה בשיר "אני לא יכולה בלעדיך", שאותו הלחין פיק, ב-1994. השיר הפך ללהיט בישראל והגיע למקומות הראשונים במצעדי הפזמונים. השניים שיתפו פעולה פעם נוספת בשיר "דיווה", שאיתו זכתה אינטרנשיונל באירוויזיון ב-1998. פיק הלחין את השיר, למילותיו של יואב גינאי.
2 צפייה בגלריה
צביקה פיק עם דנה אינטרנשיונל ויואב גינאי באירוויזיון
צביקה פיק עם דנה אינטרנשיונל ויואב גינאי באירוויזיון
צביקה פיק עם דנה אינטרנשיונל ויואב גינאי באירוויזיון
(צילום: יובל חן)
"אחרי הזכייה באירוויזיון היחסים בינינו התקלקלו", המשיכה אינטרנשיונל בהספדה, "אבל עכשיו אני יכולה להגיד את מה שלא אמרתי לך בקול: תמיד אהבתי אותך. היינו הפכים באופי. אתה חרוץ בלתי נלאה, לא מוותר לקשיים, לא נכנע לרגשות וחדור מטרה. ההצלחה, והצורך לפרנס משפחה עמדו לנגד עיניך כמטרת-על, אולי המטרה הכי חשובה בחיים. לפני כל דבר אחר.
"החיבור בינינו היה מיידי. לא הפסקנו לצחוק ביחד וזה צד שלא הרבה הכירו בך. יומיים אחרי הגיעה קסטה עם השיר 'אני לא יכולה בלעדייך', וחודש אחרי כל המדינה שרה אותו. שלוש שנים אחרי הגיע 'דיווה'. ההצלחה הכי גדולה בקריירה של שנינו והשבר הגדול ביחסים בינינו.
"כשנפגשנו התחבקנו וצחקנו על הריב התקשורתי אבל מאז לא עבדנו יחד. לפני חודש שי (כרם, מנהלה של דנה אינטרנשיונל - ynet ) אמר לי שהוא קבע איתך מפגש. שנבוא אליך הביתה. אין לך מושג כמה שמחתי. לא הספקנו. הופתעתי הבוקר מעוצמת הכאב כשקיבלתי הבוקר את הבשורה. בכיתי. שנים שלא הצלחתי לבכות ופתאום זה השתחרר.
2 צפייה בגלריה
דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל מופיעה באירוויזיון 1998
(צילום מסך)
"אתה תישאר לנצח אייקון תרבות ישראלי. פורץ דרך. מלחין מחונן. מלך הפופ של ישראל. ובאופן אישי: תגידו למי שאתם אוהבים שאתם אוהבים. לא משנה אם אתם פגועים, מחכים שהצד השני יגיד קודם, חוששים לפתוח את הלב. תגידו אהבה, כי לפעמים מחכים עם זה ואז מאוחר מדי".