איראן, היזהרי לך, פנינה בשטח: הערב (שבת) שחררה פנינה רוזנבלום שיר חדש בשם "איראן Don't Shoot". צפו:
בשיר המשובב מזהירה רוזנבלום את איראן מפני תקיפה של ישראל: "איראן, Don't Shoot, ביידן אחריכם Will Shoot, צה"ל אחריכם Will Shoot, עוד תצטערו שיריתם עלינו Shoot". למילים אחראית רוזנבלום, בעוד שעל הלחן וההפקה אחראי אורן כהן.
"השיר החדש בא בעקבות מה שקרה לנו, זה היה משהו היסטורי באותו לילה עם איראן", סיפרה רוזנבלום ל-Pplus השבוע, "נכנסתי לאולפן ותוך שעה וחצי הקלטתי את השיר, וזה יצא מדהים, ממש להיט. נקווה שהאיראנים יקשיבו, כדאי שהם יקשיבו – איראן דונט שוט!
"הלילה הזה היה כל כך דרמטי שלא יכולתי לעבור לסדר היום. ישקר מי שיגיד לך שזה לא הפחיד אותו. אני הייתי מופתעת, לא האמנתי שהם יעזו לעשות דבר כזה, אבל נורא סמכתי על צה"ל וידעתי שברקע יש את האמריקאים ושכל המדינות איתנו, אז היה לי יחסית שקט".
1 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
(צילום: אינסטגרם)
השיר החדש איננו השיר הראשון שאשת העסקים בת ה-69 מוציאה בעת משבר. לפני מספר חודשים, בעקבות טבח 7 באוקטובר הקליטה רוזנבלום שיר בשם "איפה הייתם ב-7.10?". עוד קודם לכן, בעת מבצע "שומר חומות" ב-2021, שחררה רוזנבלום שיר בשם "בואו נירגע" - וב-2020, בעת מגיפת הקורונה העולמית, כתבה אודותיו רוזנבלום שיר בשם "קורונה קורונה".