המיליונים של גונתר (Gunther’s Millions)

מתי ואיפה: 1 בפברואר, נטפליקס.
מה הסיפור: המיני-דוקו החדש בנטפליקס משלב שניים מהדברים שאנשים הכי אוהבים לראות - עושר מוגזם וכלבים. אם בשלב זה אתם תוהים "רגע, מה?!", נזרוק אתכם הישר לסיפור שהוא מעין "חתולים בצמרת" של המאה ה-21, על הרועה הגרמני גונתר שירש מבעליו - רוזנת עשירה - סכום נאה של 400 מיליון דולר.
אבל כפי שהדוקו מתיימר לחשוף בארבעת פרקיו - לא הכול חמוד וזוהר. אורח החיים האקסטרווגנטי של הכלב, הכולל מטוסים פרטיים, נכסים ברחבי העולם ואף מגורים באחוזה שהייתה שייכת בעבר למדונה, זימן שלל סקנדלים - בהם פמליה צעירה ונהנתנית, להקת פופ ושמועות על שיבוטים של הכלב המיליונר. הסדרה מצטרפת לז'אנר הדוקו-חשיפות של נטפליקס שזכה להצלחה רבה עם סדרות כמו "טייגר קינג" ו"נוכל הטינדר" - ועם מושא פרוותי וחמוד, ייתכן שגם היא תהיה פופולרית כמותן.
9 צפייה בגלריה
מתוך "המיליונים של גונתר"
מתוך "המיליונים של גונתר"
מתוך "המיליונים של גונתר"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

אדוארד היקר (Dear Edward)

מתי ואיפה: 3 בפברואר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: אדוארד בן ה-12 הוא הניצול היחיד מהתרסקות מטוס טרגית שבה נהרגו גם הוריו. לאחר ההתרסקות הוא נאלץ לעבור לגור בבית של דודתו, ומגלה כי בעל כורחו הפך לסוג של סלב ואנשים מרחבי העולם אף שולחים לו מכתבים. הסדרה מלאת הרגש מתמקדת בחיים שלו ושל משפחתו כשהם מנסים להתמודד עם האבל והחלל העצום שהותיר בהם האסון.
כמו תכנים רבים אחרים בטלוויזיה כיום - זהו עיבוד טלוויזיוני בן עשרה פרקים לספר רב מכר באותו שם מאת אן נפוליטנו. ההתרחשויות בספר פרוסות על פני כמה שנים ולכן סביר להניח כי אם הסדרה תזכה להצלחה שמייחלים לה באפל TV - היא תחודש לעונות נוספות.
9 צפייה בגלריה
מתוך "אדוארד היקר"
מתוך "אדוארד היקר"
מתוך "אדוארד היקר"
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: בעקבות הצלחתו האדירה של הספר בארצות הברית הסדרה הצליחה לגייס כמה שמות גדולים, בהם טיילור שילינג ("כתום זה השחור החדש") וקוני בריטון ("הלוטוס הלבן").

את - עונה 4 (You)

מתי ואיפה: 9 בפברואר, נטפליקס.
מה הסיפור: הפסיכופת האהוב על כולנו חוזר בעונה חדשה, הפעם במולדת הפיש אנד צ'יפס - אנגליה. בקו העלילה החדש ינסה ג'ו גולדברג להשתלב בעולם האקדמיה כפרופסור ג'ונתן מור - וסביר להניח שזה לא יילך חלק. ואם כבר נמאס לכם מהשגרה של מתאהב, מתאבסס, רוצח - בנטפליקס מקפידים לרענן את הסיפור, כשבטריילר לעונה הקרובה נחשף כי גולדברג הוא לא הרוצח היחיד בקמפוס.
בעונה הקרובה שתשוחרר בשני חלקים - הראשון כאמור בפברואר, והשני חודש אחר כך - גולדברג המהורהר והעניו מוצא עצמו מוקף באליטה עשירה ונהנתנית. זוהי סיטואציה שוודאי לא זרה לשחקן פן בדג'לי, שבעברו גילם את דן המפרי, הנער הצנוע מברוקלין שהתברג לאליטה המושחתת באפר-איסט סייד בדרמת הנעורים האיקונית "גוסיפ גירל".
9 צפייה בגלריה
מתוך You - עונה 4
מתוך You - עונה 4
מתוך You - עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ממשיכים מהעונה הקודמת - פן בדג'לי וטאטי גבריאל ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ו"קליידוסקופ"), ולפי הטריילר נראה שבין כמה פנים חדשות ולא מוכרות יצטרף גם השחקן לוקאס גייג' ("אופוריה").

Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence

מתי ואיפה: 9 בפברואר, הולו.
מה הסיפור: סדרת דוקו בשלושה חלקים המגוללת את הסיפור האמיתי של כת שהוקמה בארצות הברית בקולג' שרה לורנס על ידי אביה של אחת הסטודנטיות. לורנס "לארי" ריי הואשם בניצול מיני וסחיטה של חבריה וחברותיה של בתו, בזמן שגר איתם במעונות. הדוקו, שמכיל ראיונות אישיים עם יוצאי הכת, קטעי ארכיון ואיך לא - אינפוגרפיקה מושקעת ומשכנעת - ודאי יקלע לטעמם של חובבי הז'אנר.
מלבד התוכן המרתק, גם עיתוי יציאת הדוקו מעניין במיוחד, שכן לפני עשרה ימים הוכרע משפטו של ריי בארצות הברית ונגזרו עליו 60 שנות מאסר, כך לפי ה"ניו יורק טיימס". ריי הורשע בשורה של סעיפים הכוללים סחיטה, סחר במין וקשירת קונספירציה למטרות סחיטה, אולם צילומי הדוקו הסתיימו לפני שפורסם גזר הדין.
9 צפייה בגלריה
מתוך Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
מתוך Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
מתוך Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
(צילום: באדיבות הולו)

הזיווג המושלם (Perfect Match)

מתי ואיפה: 14 בפברואר, נטפליקס.
מה הסיפור: חובבי וחובבות ריאליטי, התפקדו! בדיוק בזמן לוולנטיינס דיי נטפליקס מביאה אלינו את ריאליטי האהבה האולטימטיבי. מדובר במעין איחוד אולסטראס של כל תוכניות הריאליטי שקדמו לה בפלטפורמה, כאשר 23 המתמודדים הם שמות מוכרים ממגוון עונות של "האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "המעגל", "החפרפרת" ועוד.
לסדרה יהיו 12 פרקים, ובמשך שלושה שבועות יעלו ארבעה פרקים בכל פעם. הפורמט של התוכנית אומנם נותר מעט עמום, אך משתמע שנטפליקס מנסה לאתגר את הז'אנר שלרוב מסתכם בלתקוע אנשים יפים בווילה, עם משימות שיוטלו על הזוגות והחלטות אסטרטגיות. בתיאור שפרסמה ענקית הסטרימינג נאמר שהזוגות יתחרו על תואר "הזיווג המושלם" תוך ש"הזוגות המתאימים ביותר ישחקו בתפקיד השדכנים - יפרידו בין זוגות אחרים, וישלחו אותם לדייטים עם רווקים חדשים שיצטרפו לווילה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "הזיווג המושלם"
מתוך "הזיווג המושלם"
מתוך "הזיווג המושלם"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: את התוכנית ינחה ניק לאשיי שמנחה גם את "האהבה היא עיוורת", וחובבי הז'אנר, כאמור, יפגשו כאן המון פנים מוכרות, אך ראוי לציין את דמיאן פאוורס (מהעונה הראשונה של "האהבה היא עיוורת") ואת פרנצ'סקה פאראגו (מהעונה הראשונה של "חם, לוהט, רותח!") שעל פי השמועות כבר ניהלו רומן בעבר.

פליישמן בצרות (Fleishman is in Trouble)

מתי ואיפה: 22 בפברואר, דיסני פלוס.
מה הסיפור: עיבוד טלוויזיוני לרב המכר המצליח מאת טאפי ברודסר-אקנר שגם כתבה את רוב הפרקים. שלושה חודשים לאחר שעלתה בהולו מעבר לים, הסדרה עטורת השבחים מגיעה לארץ. העלילה עוקבת אחרי טובי פליישמן גרוש טרי בשנות ה-40 לחייו שאשתו לשעבר מביאה אליו את הילדים ונעלמת. על אף הסינופסיס שמפתח ציפיות למותחן שמנסה לפענח היכן רייצ'ל - למעשה מדובר בדרמה מרגשת על מערכות יחסים והמורכבות שלהן, פערים חברתיים בין גברים לנשים והצלחה ואושר במאה ה-21.
הנרטיב שבהתחלה נראה מובהק, על פיו טובי פליישמן האומלל נאלץ לג'נגל בין היותו אב יחיד, רופא במשרה מלאה ועולם הדייטינג, לאחר שנזנח על ידי אשתו הקרה והאנוכית - הולך ומתערער כשאנחנו נחשפים גם לצד השני בסיפור. האם טובי אינו הגיבור שהוא חושב שהוא, ורייצ'ל אינה המפלצת שהוא עושה ממנה?
9 צפייה בגלריה
מתוך "פליישמן בצרות"
מתוך "פליישמן בצרות"
מתוך "פליישמן בצרות"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית"), קלייר דיינס ("הומלנד"), ליזי קפלן ("קלוברפילד", "ילדות רעות") ואדם ברודי ("האו.סי").

שלום מחר! (!Hello Tomorrow)

מתי ואיפה: 17 בפברואר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: ג'ק הוא סוכן מכירות בעולם עתידני המנסה לשכנע אנשים לקנות פיסת נדל"ן על הירח, אלא שמהטריילר משתמע כי העסק של ג'ק אינו 100 אחוז כשר כשאנחנו עדים לגריסת מסמכים, פריצה לשטח פרטי ולקוחה זועמת שדורשת לשמוע את האמת.
ישנן ציפיות גבוהות מהדרמה הקומית החדשה, לאחר ההצלחה העצומה שזכתה לה "טד לאסו" - הסדרה האחרונה באותו ז'אנר מבית אפל TV פלוס, ואנו מקווים שהיא תצליח לעמוד ברף. יחד עם זאת, עיצוב הסדרה היפהפה בסגנון רטרו-עתידני של אמריקה בשנות ה-50 בתוספת מכוניות מעופפות - הוא סיבה מוצדקת בפני עצמה לצפות בה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "שלום מחר!"
מתוך "שלום מחר!"
מתוך "Hello Tomorrow!"
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: בילי קרודופ ("תוכנית הבוקר", "השומרים" ועוד) והאנק עזריה ("משפחת סימפסון").

היועץ (The Consultant)

מתי ואיפה: 24 בפברואר, אמזון פריים.
מה הסיפור: אנחנו יכולים להכביר במילים, אבל בשורה התחתונה מדובר בכריסטוף וולץ בתפקיד נבל במשך שמונה פרקים שלמים - חלום. הסדרה החדשה מבית אמזון פריים מבוססת על ספר מאת הסופר בנטלי ליטל, ומגוללת את סיפורו של רג'וס פטוף - יועץ, כשם הסדרה, שהגיע לסייע לחברת גיימינג למקסם את האפקטיביות שלה ובמהרה מתברר בתור הבוס מהגיהנום שלוקח את העבודה שלו קצת יותר מדי ברצינות, ממרר לעובדיו את החיים ומטריד אותם כשהוא נטפל אליהם ללא הרף.
כבר בטריילר נראה וולץ אומר: "מטרתי היא לשפר את העסק - אם זה מסייע לכם לראות בי כמפלצת, כך יהיה", כאילו לו ולקהל ברור בדיוק באותה מידה שאנחנו הכי אוהבים אותו כשהוא מגלם רשעים קרים וחסרי לב, כמו קצין האס-אס האנס לאנדה ב"ממזרים חסרי כבוד", או צייד הראשים ד"ר קינג שולץ ב"ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו.
9 צפייה בגלריה
מתוך "היועץ"
מתוך "היועץ"
מתוך "היועץ"
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: מלבד וולץ תוכלו למצוא בתוכנית גם את בריטני אוגריידי ("הלוטוס הלבן").

The Reluctant Traveler

מתי ואיפה: 24 בפברואר, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: כש"שיט'ס קריק" פוגשת תוכנית טיולים. יוג'ין לוי, הלא הוא ג'וני רוז, הפטריארך הנודע של משפחת רוז בקומדיה עטורת השבחים שכתב בנו דן לוי, יוצא לסקור את המקומות היפים בעולם במלונות הטובים בעולם. למרות שלאדם הממוצע זה נשמע כמו פנטזיה שאפשר רק לחלום עליה - לוי דווקא לא מתלהב.
הטריילר נפתח בקולו של יוג'ין אומר: "אני נמצא בחוג הארקטי והשאלה היא - למה?", הוא ממשיך ומעיד על עצמו כי הוא טיפוס שמעדיף להיות בבית אך החליט לצאת מאזור הנוחות שלו הישר לעולם הגדול. בשמונת פרקי הסדרה הוא יבקר בכמה מהיעדים הנחשקים בעולם בהם קוסטה ריקה, פינלנד, איטליה, יפן ודרום אפריקה, וייחשף לתרבויות המקומיות ולאתגרים חדשים, כמו ליילד פילה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "הנוסע הלא מרוצה"
מתוך "הנוסע הלא מרוצה"
מתוך "הנוסע הלא מרוצה"
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: לוי זוכה האמי ושלל טיפוסים רנדומליים שהוא פוגש בדרכו.