2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי והנסיכה מייגן
הנסיך הארי והנסיכה מייגן
הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Dominic Lipinski, AP)

הנסיך הארי ומייגן מרקל חתמו על עסקת ענק רב-שנתית עם נטפליקס, כך נחשף הערב (ד') ב"ניו יורק טיימס".
על פי הדיווחים, ענקית הסטרימינג תשלם לחברת ההפקות של הדוכס והדוכסית מסאסקס כדי ליצור תכני דוקו, סרטים, סדרות מתוסרטות ותכניות לילדים. בהצהרה שמסרו השניים לעיתון סיפרו: "נתמקד ביצירת תוכן שמספק ידע אך גם יעניק תקווה. כהורים טריים, יצירת תכנים משפחתיים חשובה גם היא בעינינו". עוד הם הוסיפו כי ה"חשיפה חסרת התקדים" של נטפליקס, שעומדת על 193 מיליון צופים ברחבי העולם, "תעזור להם לשתף בתוכן משפיע שיניע צופים לפעולה".
בעבר קיבלו השניים הצעות דומות גם מצד שירותי סטרימינג כמו דיסני ואפל ואף דווח כי השניים נפגשו עם אולפני NBC, אולם לבסוף נראה כי נטפליקס הציעה את ההצעה המפתה ביותר - והחתימה אותם. "אנו גאים להפליא שהם בחרו בנטפליקס כביתם היצירתי ונרגשים לספר סיפורים שיכולים לעזור לבנות חוסן ולעודד הבנה בקרב קהלים בכל מקום", אמר בתגובה טד סרנדוס, ממנכ"לי נטפליקס ומנהל התוכן הראשי שלה.
כידוע, החדשות הטריות מגיעות יותר מחצי שנה לאחר עזיבתם המפתיעה של הנסיך ואשתו את בית המלוכה האנגלי, ומחודש מרץ האחרון הם מתגוררים בלוס אנג'לס עם בנם ארצ'י. השניים הודיעו כי הם מוותרים על מעמדם כבכירים במשפחת המלוכה, יפסיקו למלא חלק מחובותיהם הציבוריות ומתכוונים להיות עצמאיים כלכלית.
2 צפייה בגלריה
מייגן מרקל וארצ'י
מייגן מרקל וארצ'י
מייגן מרקל וארצ'י
(צילום: mega)
בשלב זה טרם נחשף מה הסכום שישולם למייגן והארי, בייחוד לאור חוסר הניסיון שלהם בהפקת סדרות. עם זאת, ניתן להניח כי מדובר בסכומים נכבדים ובעוד שהובהר כי מרקל לא תחזור לשחק, נודע כי השניים עשויים להופיע בכמה מהתכנים התיעודיים שלהם. בימים אלה, מייגן והארי כבר עובדים על סדרת אנימציה שתעלה בנטפליקס ומטרתה להעצים נשים.