אחרי כמעט עשור מאז שהלהקה המצליחה הופיעה יחד - נו דאוט תתאחד על במת פסטיבל המוזיקה קואצ'לה ב-2024 - כך נודע הבוקר (ד') עם חשיפת הליינאפ המלא של האירוע.
2 צפייה בגלריה
נו דאוט
נו דאוט
נו דאוט
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
הפסטיבל הפופולרי נערך מדי שנה בעמק קואצ'לה באינדיו, קליפורניה, וידוע כאחד מאירועי המוזיקה האהובים על מעריצי פופ ברחבי העולם, שמושך אליו כרבע מיליון צופים במהלך שני סופי שבוע בחודש אפריל, כשהוא נחשב להזדמנות לחשיפה וגילוי של השמות הגדולים הבאים בתעשייה. בעבר הפסטיבל סיפק מגוון הופעות איקוניות ושלל איחודים בלי נשכחים, כמו הופעתו של פרינס ב-2008, דאפט פאנק שהאירו את העמק עם פירמידות זוהרות ב-2006, האיחוד של להקת אאוטקאסט ב-2014 והופעתה של ביונסה ב-2018 - שזכתה לשם Beychella ועובדה לסרט ששודר בנטפליקס.
עוד בין השמות שצפויים להופיע במהדורה זו של הפסטיבל, נמצאים גם לנה דל ריי, דוג'ה קאט וטיילר דה קריאייטור, שמובילים את רשימת האמנים. לצד האיחוד של נו דאוט צפויה גם הופעה של בלר - לראשונה בארצות הברית מזה תשע שנים, והופעה של סאבליים שתתאחד עם בנו של בראדלי נוואל, הסולן המנוח של הלהקה.
2 צפייה בגלריה
ליינאפ פסטיבל קואצ'לה 2024
ליינאפ פסטיבל קואצ'לה 2024
ליינאפ פסטיבל קואצ'לה 2024
בעוד שבפרסום לא צוין במדויק מי מחברי נו דאוט ייקח חלק באיחוד, הלהקה העלתה טיזר ברשתות החברתיות. בסרטון שפורסם באינסטגרם של הלהקה, ניתן לראות את גוון סטפני צופה בתמונות עבר ומספרת כי זה מעורר בה הרבה זיכרונות. לכן, היא מחליטה לסמס לבסיסט הלהקה טוני קנאל, כשמשם הם ממשיכים לשיחת וידאו עם שאר חברי הלהקה - טום דומונט ואדריאן יאנג. במהלך השיחה הארבעה מדברים על הרצון לקיים הופעה יחד.
נו דאוט הוקמה בשנות ה-80 בקליפורניה על ידי הסולנית גוון סטפני וחברים נוספים. את אלבומם הראשון, שנשא את שם הלהקה, הם שחררו ב-1992 והוא היה בסגנון הסקא-פופ. כמה שנים מאוחר יותר, עם יציאת אלבומם השלישי Tragic Kingdom, זכתה הלהקה להצלחתה המסחרית הגדולה, רבות בזכות הסינגל Don't Speak שחרך את המצעדים. הלהקה ידעה עליות ומורדות, בעיקר בשל שינויי הרכב וכן בשל הקריירה העצמאית של סטפני, ולפני כעשור הפסיקה הלהקה לעבוד על מוזיקה יחד. בריאיון ב-2016 ל"רולינג סטון", סטפני אומנם לא הצהירה באופן רשמי על פירוק הלהקה, אך סיפרה כי היא לא יודעת מה העתיד צופן להם וכי ניכר שחברי הלהקה התרחקו האחד מהשני מבחינה מוזיקלית.