הפקקים - והאכזבה: עומסי תנועה כבדים מאוד בדרך לפסטיבל התמר גרמו הערב (ג') לאנשים שכבר היו בדרך, לחזור אחורה ולוותר על ההופעות של חנן בן ארי ופאר טסי.
טוהר סיפרה ל-ynet שיצאה מבאר שבע כבר בשעה 18:00 ולא הספיקה להגיע להופעה של פאר טסי שהחלה בסביבות השעה 21:00. "הפקה ביזיון! ההופעה כבר בשיא, פאר טסי כבר ירד ויש עוד רכבים שעוד לא הגיעו", אמרה.
דברים דומים אמרה ל-ynet הילה מתל אביב שיצאה עם חברותיה מהעיר בשעה 17:00 וגם היא לא הספיקה להגיע להופעה של טסי שהחלה קודם. "יש פה טור משוגע של אנשים בפקק וזה עוד לפני השאטלים שאמורים להביא אותך למקום. זה מטורף", אמרה בעודה ממתינה בפקקים. כשכבר הגיעה - החליטו היא וחברותיה לוותר ולחזור הביתה. "סבלנו מספיק", אמרה.
1 צפייה בגלריה
פקקים בדרך לפסטיבל התמר
פקקים בדרך לפסטיבל התמר
פקקים בדרך לפסטיבל התמר
גם לוטם סיפרה בכעס על העומסים הכבדים. "אחרי שעה וחצי של נסיעה ממלון בים המלח, פרססנו חזרה למלון, הווייז הראה שלא נגיע לפני תשע וחצי. נסיעה שאמורה לקחת רבע שעה, מטורף".
מהפקת פסטיבל התמר נמסר: "אנו מודעים לעומסי התנועה שנוצרו ועל כן עיכבנו את מועד תחילת ההופעות. לאורך היום ולפני תחילת הפסטיבל ביקשנו מהקהל היקר שלנו להקדים הגעה ולבלות במתחם הפסטיבל כדי להימנע מעומסי התנועה. ברגע שקיבלנו דיווח על כך שמרבית הקהל נכנס התחלנו את המופע של פאר מתוך התחשבות בקהל שהגיע בזמן. בהתאם, עיכבנו גם את המופע של חנן בן ארי כך שמי שלא הספיק להיכנס יוכל לעשות זאת. אנו מצטערים מאוד ומודעים לתסכול אך המשטרה שומרת על הסדר והתנועה ברגעי העומס. מי שמבקש מענה יכול לכתוב לנו ישירות לפייסבוק ולאינסטגרם של הפסטיבל על מנת לקבל מענה".