אשף המתיחות, הקומיקאי סשה ברון כהן הגיע לעצרת שמרנית בוושינגטון ביום שבת, ושר על הבמה שירים גזעניים שכללו התייחסויות לנשיא אובמה, הילרי קלינטון, ד"ר אנתוני פאוצ'י ו"שפעת ווהאן". כשהוא לבוש כחקלאי פשוט באוברול כחול, חבוש כובע רחב שוליים ועוטה זקן עבות - כהן שכנע את הקהל לשיר יחד איתו.
1 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן
סשה ברון כהן
סשה ברון כהן
(AP Images)
את העצרת "לצעוד עבור זכויותינו 3" בעד אחזקת נשק, יזם ארגון מתנדבים ימני בתגובה להפגנות סטודנטים. לפי פוסטים של מארגני האירוע ברשתות החברתיות, ברון כהן הציג את עצמו כמנהיג ועדה פוליטית שרצתה לממן את העצרת. הוא הגיע למקום עם אבטחה שמנעה מהמארגנים לזרוק אותו מהבמה או לכבות את המיקרופון שלו - כאשר החל לשיר.
בין שורות השיר שביצע אפשר היה לשמוע אותו קורא להזריק לאובמה ולקלינטון את "שפעת ווהאן" ולחתוך את חברי ארגון הבריאות העולמי כמו שהסעודים עושים. "אובמה מה נעשה? נזריק לו את שפעת ווהאן. הילרי קלינטון מה נעשה? נכלא אותה כמו שנהגנו לעשות".
ברון כהן עשה קריירה מלמתוח אנשים אנונימיים ומוכרים לציבור הרחב ולגרום להם לומר דברים מבישים מול המצלמות. בתוכנית הסאטירה האחרונה שלו "מי זו אמריקה" בעודו בתפקיד של קצין ישראלי בשם ערן מורד, הוא מתח את ברני סנדרס, דיק צ'ייני ואחרים. הסדרה לא חודשה או בוטלה רשמית ועל כן יש מי שחושבים שהמתיחה החדשה היא חלק מהעונה הבאה שלה.