הפסטיגל המקוון: בצל הגבלות הקורונה ואי הוודאות, בהפקת מופע הענק של הפסטיגל לא הרימו ידיים והודיעו היום (ב') על קיומו של מופע חנוכה במתכונת מיוחדת.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(צילום: דנה קופל)
את עשרות המופעים שהתקיימו בכל שנה יחליף מופע בודד שייערך ב-17 בדצמבר, והוא יועבר דרך שירות אינטרנטי לרוכשי הכרטיסים בלבד באירוע לייב סטרימינג.
זהו למעשה יום ההולדת ה-40 של הפסטיגל, ובהפקה החליטו לא להסתפק רק במופע - אלא בפעילות אינטראקטיבית שתלווה את רוכשי הכרטיסים במשך 40 ימים, שבהם יוכלו הילדים והילדות להיכנס לממשק האינטרנטי, לשחק במשחקים ייעודיים ולהיחשף לחומרי הפסטיגל עוד בטרם שידורו. בנוסף, הוחלט כי במסגרת הפסטיגל ישודר סרט חינמי - ולא רק עבור רוכשי הכרטיסים.
2 צפייה בגלריה
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
(צילום: משה נחומוביץ')
בהפקת הפסטיגל אומרים כי השקיעו השנה לפחות כמו בשנים שעברו - אם לא יותר - ולראייה, רשימת האמנים הארוכה שכוללת את נועה קירל, שירי מימון, סטטיק ובן אל, איתי לוי, דנה פרידר, אנה זק, רן דנקר, מאיה בוסקילה, אנה ארונוב, ריף נאמן, לי בירן, ריטה, שחר חסון, תובל שפיר, אדם, אילנה אביטל, חני נחמיאס, הראל סקעת, עוז זהבי, ציפי שביט, עודד מנשה, שירה לוי, טל מוסרי, מיכל ינאי ועוד.
מחיר כרטיס יעמוד על 69 שקל, אולם יהיו מבצעים דרך חברות וועדי עובדים. הכרטיס יהווה "מפתח דיגיטלי", שבעזרת קוד יאפשר להיכנס לממשק הפסטיגל ולמשחקים מכל מכשיר דיגיטלי מותאם.