החיים עצמם - עונה 6 ואחרונה (This is Us)

מתי ואיפה: 5 בינואר, yes.
מה הסיפור: העונה השישית והאחרונה של "החיים עצמם", שתגלה איך נגמר סיפורה של משפחת פירסון על כל דורותיה, ועל כל צירי הזמן שנפרשו בפני צופיה. כזכור, העונה הקודמת נגמרה עם מספר תגליות דרמטיות - קווין ומדיסון לא מתחתנים אבל נראה שהם נשארים מיודדים ומגדלים בשלום את תאומיהם. מי שכן מתחתנת (לפי הפלאש פורוורד) היא קייט, ולא עם טובי - אלא עם הבוס שלה מבית הספר, פיליפ.
מסתמן שבעונה האחרונה שנקבל תשובות לכל השאלות: מה קרה בין קייט לטובי, האם הכול בסדר בין רנדל לבת', מי האישה המסתורית שניקי נשוי לה, ואיך נגמרת הסצנה קורעת הלב שבה רבקה נמצאת על ערש דווי, בעוד בני המשפחה נפרדים ממנה. לפי יוצר הסדרה, דן פוגלמן, כדאי שתכינו את הטישו לקראת קו עלילה ספציפי: "כשאני מדבר על זה העיניים שלי מתחילות לדמוע, ואני לא אחד שבוכה הרבה", אמר. עם זאת, השחקן ג'סטין הארטלי ביקש להרגיע כשאמר שנזכה להיפרד מהפירסונים כשהם במקום טוב. נחכה ונראה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "החיים עצמם"
מתוך "החיים עצמם"
מתוך "החיים עצמם"
(צילום: Ron Batzdorff/NBC באדיבות yes)
מי בפנים: כל בני משפחת פירסון וחבריהם - מילו ונטימיליה ("בנות גילמור"), מנדי מור ("סיפור אהבה בלתי נשכח"), סטרלינג קיי. בראון ("הפנתר השחור"), כריסי מץ ("סיירה בורג'ס לוזרית"), ג'סטין הארטלי ("אמהות רעות"), כריס סאליבן ("הניק"), ג'ון הוארטס (Castle) ועוד.

המורדים: הדור הבא (Rebelde)

מתי ואיפה: 5 בינואר, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרת המשך לדרמת הנעורים המוזיקלית מתחילת שנות ה-2000 - אולם לגרסתה המקסיקנית, ולא לזו הארגנטינאית, שהפכה ללהיט בישראל. ומאחר שמדובר בסדרת המשך ולא בחידוש, גם הדמויות מפעם עשויות לחזור. אחת מהן, שמקומה כבר הובטח, היא זו של סלינה פרר, שהייתה חברה קרובה של מיה וויקו, וכיום היא המנהלת של תיכון אליט ווי, שנערך לדור חדש של תלמידים.
במרכז העלילה - שנשמעת כמו שילוב של "אליטה" ו"ריברדייל" - ישנם שמונה תלמידים, בהם יאנה, אסטבן, אנדי, דיקסון וגם לוקה קולוצ'י אחד, שעל פי שם משפחתו ניתן להניח שהוא קרוב משפחה של מיה קולוצ'י מסדרת האם. האהבה והחברויות ביניהם פורחות, אולם אגודה סודית ומסתורית בשם "האכסנייה" (The Lodge) מאיימת לרסק את תוכניותיהם. וכן, כמו בסדרת האם גם כאן יהיו לא מעט נאמברים מוזיקליים.
16 צפייה בגלריה
מתוך "המורדים: הדור הבא"
מתוך "המורדים: הדור הבא"
מתוך "המורדים: הדור הבא"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: הסדרה אומנם מקסיקנית, אבל יוצריה בחרו לשלב גם שחקנים ממדינות דרום אמריקניות או דוברות ספרדית אחרות, כמו ברזיל, קולומביה וארגנטינה - בהם אזול גוואיטה, סרחיו מאייר מורי, ג'יובאנה גריג'יו וגם אסטפניה ויאריאל מהתוכנית המקורית.

משפחת ג'מסטון - עונה 2 (The Righteous Gemstones)

מתי ואיפה: 10 בינואר, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: אחרי הפסקה בת יותר משנתיים, שנגרמה בשל התפרצות הקורונה, בני משפחת ג'מסטון המטורללים חוזרים סוף סוף עם עונה שנייה. כזכור, קומדיית הפשע השחורה עוסקת במשפחה של טלוונגליסטים (מטיפים טלוויזיוניים שנחשבים לכוכבים בעולם הנוצרי) שחיים חיים ראוותניים למדי הודות לתרומות של באי הכנסייה הפופולרית שלהם.
לאחר שהעונה הקודמת הסתיימה בצורה די נטולת קליף-האנגרים, עלילת העונה הנוכחית מתחילה זמן מה לאחר מכן, כשילדי ג'מסטון - ג'סי, ג'ודי וקלווין - ממשיכים לריב על התואר היורש של אביהם איליי. במקביל, נגלה קצת יותר על העבר של האחרון, כשחבר ותיק יגיע לביקור ויגרום לבלאגן, ונכיר עיתונאי בשם ת'ניאל שעורך תחקירים על מטיפים טלוונגליסטים שרלטנים ומסמן את הג'מסטונים כמטרה הבאה שלו.
16 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת ג'מסטון", עונה 2
מתוך "משפחת ג'מסטון", עונה 2
מתוך "משפחת ג'מסטון", עונה 2
(צילום: Ryan Green/HBO)
מי בפנים: ג'ון גודמן ("ביג לבובסקי"), דני מקברייד ("על הפנים"), אדם דווין ("פיץ' פרפקט"), וולטון גוגינס ("שמונת השנואים"), סקיילר גיסונדו ("חורשות את הלילה"), אידי פטרסון ("סגני המנהל") ועוד, לצד מצטרפים חדשים כמו ג'ייסון שוורצמן ("המרוץ לצמרת של מקס פישר") ואריק רוברטס ("רכבת אל החופש").

אופוריה - עונה 2 (Euphoria)

מתי ואיפה: 10 בינואר, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: רגע לאחר שכבשה את בתי הקולנוע עם "ספיידרמן: אין דרך הביתה" ו"חולית", זנדאיה חוזרת למסך הקטן עם הדרמה זוכת הפרסים, שמבוססת על המקור הישראלי של רון לשם. כזכור, "אופוריה" עוסקת בחייהם של קבוצת תלמידי תיכון מופרעים למדי, ובהתמודדויות שלהם עם נושאים כמו אהבה, זעם, זהות, סמים, סקס וטראומה. נפרדנו מהם כשג'ולס נסעה לעיר הגדולה בלי רו, קאסי עברה הפלה ונייט ומאדי נפרדו, אבל לא לפני שהיא ראתה את הקלטת של אביו וג'ולס. בזמן שחלף מאז שודרו שני ספיישלים נוספים שעסקו ברו ובג'ולס וגילו, בין היתר, שהשתיים נפגשו שוב, ג'ולס התנצלה ושתיהן בכו, אך רו לבסוף עזבה אותה.
ומה עכשיו? לדברי משתתפיה, העונה השנייה הולכת להיות אפלה ומטורפת אפילו יותר (אם זה בכלל אפשרי). פרטים מדויקים טרם פורסמו, אבל מהטריילר ניתן לדלות שרו ממשיכה ללכת למפגשים של מכורים אנונימיים, למרות שהיא עושה את זה עם מזוודה מלאה בסמים, מכירה עוד חברים בעייתיים, ממשיכה למרוד באמא שלה ועל פי החשד, מתחילה לסחור בסמים בעצמה. כמו כן, מסתמנים ניצנים של חברות טרייה בין נייט לקאסי, שאפשר רק להניח שתיגמר לא טוב בכלל עבור שני הצדדים.
16 צפייה בגלריה
מתוך "אופוריה" - עונה 2
מתוך "אופוריה" - עונה 2
מתוך "אופוריה" - עונה 2
(צילום מסך)
מי בפנים: זנדאיה (שזכתה באמי על תפקידה, ובכך הפכה לזוכה הצעירה ביותר בקטגוריה), האנטר שייפר, אריק דיין ("האנטומיה של גריי"), ג'ייקוב אלורדי ("דוכן הנשיקות 2"), סידני סוויני ("הלוטוס הלבן") וסטורם ריד ("קמט בזמן"), וגם המצטרפים החדשים - מינקה קלי ("אורות ליל שישי") והזמר דומיניק פייק.

פיסמייקר (Peacemaker)

מתי ואיפה: 13 בינואר, HBO מקס.
מה הסיפור: סדרת בת לסרט "יחידת המתאבדים", שנוצרה גם היא על ידי ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה"), ושמהווה את סדרת הטלוויזיה הראשונה שמתרחשת ביקום הקולנועי המורחב של די.סי. פיסמייקר (משכין השלום, אם תרצו), שהכרנו כבר בסרט, הוא גיבור-על המחויב לרעיון השכנת שלום עולמי - ומוכן להשתמש באמצעים אלימים במיוחד כדי להשיג זאת.
אל הסדרה הזאת הוא יגיע אחרי ניסיון החיסול שלו, כשהוא מלא במחשבות לגבי עבודתו. בשמונת פרקיה הצופים ילמדו על מקורותיו של פיסמייקר, היחסים המורכבים שלו עם אביו, הקושי שלו להתמודד עם המשימות הקטלניות המוטלות עליו, וגם על חבורת האאוטסיידרים שתעזור לו להשמיד מטרות מסוכנות בשם ממשלת ארצות הברית. או כפי שמפיק הסדרה הגדיר אותה, "היא כמו 'המשרד', רק בסדרת גיבורי על עם יותר אנשים שנורים בפרצוף". אה... אוקיי.
16 צפייה בגלריה
מתוך "פיסמייקר"
מתוך "פיסמייקר"
מתוך "פיסמייקר"
(צילום: Katie Yu/HBO Max)
מי בפנים: ג'ון סינה ("יחידת המתאבדים"), רוברט פטריק ("שליחות קטלנית 2: יום הדין"), פרדי סטרומה ("ברידג'רטון"), ג'ניפר הולנד ("יחידת המתאבדים"), דניאל ברוקס (טייסטי מ"כתום זה השחור החדש") ועוד.

לגדול בין זאבים (Raised by Wolves)

מתי ואיפה: 18 בינואר, yes.
מה הסיפור: דרמת מדע בדיוני מבית HBO מקס שנוצרה על ידי אהרון גוזיקווסקי ("אסירים"), ומופקת על ידי רידלי סקוט, שגם ביים את שני פרקיה הראשונים. כשעלתה לראשונה בספטמבר 2020 היא זכתה לתגובות חיוביות למדי, שזיכו אותה בעונה שנייה שתעלה כבר בחודש הבא. "לגדול בין זאבים" מתרחשת בעולם עתידני שבו העולם שלנו לא קיים יותר, לאחר שהושמד במהלך מלחמת דתות ענקית בין צבא אתאיסטים למסדר בשם המיתראיסטים.
שני אנדרואידים בשם אבא ואמא ברחו משם בזמן כדי ליישב את קפלר-22b, כוכב הלכת שמקיף כוכב דמוי שמש ונמצא באזור ישיב, ומביאים עימם עוברים אנושיים כדי לאפשר הקמת ציביליזציה חדשה. 12 שנים לאחר מכן שורד רק ילד אחד מתוכם - קמפיון. כשהשלושה מגלים כי הם לא הפליטים היחידים מכדור הארץ בחלק הזה של היקום, וכי בני האנוש הנותרים לא מצליחים לגשר על פערי הדת, הם מבינים שעתיד המושבה הקטנה שלהם לא אופטימי במיוחד.
16 צפייה בגלריה
מתוך "לגדול בין זאבים"
מתוך "לגדול בין זאבים"
מתוך "לגדול בין זאבים"
(צילום: Coco Van Oppens/HBO)
מי בפנים: טרוויס פימל ("ויקינגים"), השחקנית הדנית אמנדה קולין, אבובכר סלים ("המודיע"), מתיאס וארלה ("נרקוס") ועוד.

ארכיון 81 (Archive 81)

מתי ואיפה: 14 בינואר, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרה מז'אנר הפאונד-פוטג' שמבוססת בחלקה על פודקאסט האימה "ארכיון 81", וששניים ממפיקיה הם ג'יימס ואן ("לזמן את הרוע") ורבקה תומאס ("דברים מוזרים"). "ארכיון 81" מגוללת את סיפורו של דן טרנר, ארכיונאי שמשחזר קלטות הרוסות מ-1994 השייכות ליוצרת סרטים בשם מלודי פנדראס. כשהוא מתחיל לצפות בהן, הוא נמשך לעבר תעלומה שכוללת כת מסוכנת הממוקמת בבניין דירות ניו יורקי.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ארכיון 81"
מתוך "ארכיון 81"
מתוך "ארכיון 81"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בעוד הסדרה נעה בין שני צירי זמן, דן מתחיל לפתח אובססיביות לאירועים המסתוריים ומנסה לגלות מה קרה למלודי. בין השניים נרקם קשר משונה, שגורם לדן להאמין שהוא יכול להציל אותה מהגורל האכזר שנגזר עליה לפני 25 שנה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "ארכיון 81"
מתוך "ארכיון 81"
מתוך "ארכיון 81"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מאמודו אצ'י ("קופסה שחורה"), דינה שיהאבי ("פחמן משודרג"), מרטין דונובן ("טנט"), מאט מקגורי ("המדריך לרוצח"), ג'וליה צ'אן ("להציל את הופ") ואוון ג'וניגקייט (Easy).

איך פגשתי את אבא (How I Met Your Father)

מתי ואיפה: 18 בינואר, הולו.
מה הסיפור: הספין-אוף המצופה ללהיט הטלוויזיוני מ-2005, "איך פגשתי את אמא", שמחזיק בפורמט דומה למדי. עלילת הסדרה מתרחשת אי שם בעתיד, כשאת מקומו של טד מוסבי תופסת אישה בשם סופי, המשחזרת בפני בנה את סיפור ההיכרות שלה עם אביו.
הסיפור מחזיר את הצופים לניו יורק של שנת 2021, שבה סופי והחברים שלה עדיין מנסים לברר מי הם, מה הם רוצים מהחיים ואיך יצליחו למצוא אהבה בעידן אפליקציות הדייטינג והאפשרויות הבלתי נגמרות (למרות שעל פי הטריילר, קשה לפספס את המשיכה שקיימת בינה לבין החבר הכי טוב שלה, אז אולי זה יהיה יותר פשוט משחשבה).
16 צפייה בגלריה
מתוך "איך פגשתי את אבא"
מתוך "איך פגשתי את אבא"
מתוך "איך פגשתי את אבא"
(צילום: HULU)
מי בפנים: הילארי דאף ("יאנגר"), קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה", שמגלמת את סופי המבוגרת), כריסטופר לואל ("צעירה ומבטיחה"), ג'וש פק ("דרייק וג'וש"), פרנצ'ה רייזה ("מעודדות צמודות: הכול או כלום") ועוד.

As We See It

מתי ואיפה: 21 בינואר, אמזון פריים.
מה הסיפור: העיבוד האמריקני של ג'ייסון קייטימס ("אורות לילי שישי") ל"על הספקטרום", הדרמה הישראלית שיצרו דנה אידיסיס ויובל שפרמן ב-2018 ל-yes. שמונת פרקי As We See It יעקבו אחר ג'ק, ויולט והאריסון - שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם על הספקטרום האוטיסטי, שחולקים דירה במסגרת דיור מוגן ומסתכלים על החיים דרך נקודת מבטם הייחודית.
כמו אחרים בני גילם, גם השלושה מנסים למצוא עבודה (ולשמור עליה), להתחבר עם אנשים חדשים, להתאהב ופשוט לנווט את דרכם המיוחדת בעולם שבחוץ, כשהם נעזרים בבני משפחתם - ולפעמים גם האחד בשני.
16 צפייה בגלריה
מתוך As We See It
מתוך As We See It
מתוך As We See It
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: לנעליהם של ניב מג'ר, נעמי לבוב ובן יוסיפוביץ' ייכנסו ריק גלסמן, סו אן פיין ואלברט רוטקי, שלושה שחקנים אנונימיים המזדהים כמי שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי. אליהם יצטרפו גם ג'ו מנטניה (דיוויד רוסי מ"מחשבות פליליות"), סוסי בייקון ("הסודות של איסטאון"), כריס פאנג ("עשיר בהפתעה") ועוד.

אוזרק - עונה 4 ואחרונה: חלק א' (Ozark)

מתי ואיפה: 21 בינואר, נטפליקס (המחצית השנייה של העונה תעלה בהמשך 2022).
מה הסיפור: עוד סדרה שמגיעה לסיומה החודש (לפחות באופן חלקי) היא "אוזרק" הפופולרית, שעוקבת אחר מרטי בירד, יועץ פיננסי שמלבין הון עבור קרטל סמים מקסיקני. כשהשותף שלו נתפס, מרטי נאלץ לעבור עם משפחתו משיקגו לאגמי האוזרק ובונה שם קזינו על אוניה כדי לרצות את אנשי הקרטל. העונה השלישית, כזכור, נגמרה עם לא מעט דרמות. המוות של בן ממשיך להשפיע על לא מעט דמויות - בראשם אחיינו ג'ונה ובת הזוג, רות, שבעקבות הטרגדיה החליטה לבגוד בנאמנותה למשפחת בירד ולנסות לקבל את עצמאותה בחזרה.
חצייה הראשון של העונה יביא איתו גם הרבה אקשן והתפתחויות בעלילה, כשבני משפחת בירד עדיין חולמים לצאת מעסקי הסמים של העולם התחתון אולם ממשיכים להתמודד עם ההשלכות המוסריות של מעשיהם, בעוד ילדיהם נאלצים להתמודד עם התוצאות. וכשהלן נרצחת לנגד עיניהם - נראה שוונדי עתידה לרשת את מקומה ואת כוחה בקרב אנשי הקרטל של נבארו, כך שפתח המילוט שלהם רק הולך ומתרחק.
16 צפייה בגלריה
מתוך "אוזרק", עונה 4
מתוך "אוזרק", עונה 4
מתוך "אוזרק", עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ג'ייסון בייטמן ("משפחה בהפרעה"), לורה ליני ("המופע של טרומן"), ג'וליה גארנר ("עוזרת אישית"), צ'רלי טאהן ("אני האגדה"), כמו גם התוספות הטריות - אלפונסו הררה ("סנס8") וברוס דווין ("אקס-מן").

העידן המוזהב (The Gilded Age)

מתי ואיפה: 25 בינואר, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: הסדרה החדשה של ג'וליאן פלואוז, יוצר "אחוזת דאונטון", היא כצפוי גם דרמה היסטורית שמתרחשת במאה ה-19 ומתמקדת בעשירי ניו יורק. זוהי תקופה של שינויים כלכליים משמעותיים, וקונפליקטים בלתי נגמרים בין המתעשרים הוותיקים לאלה החדשים, בזכות הקדמה הטכנולוגית התעשייתית.
"העידן המוזהב" נפתחת ב-1882, כשמריאן ברוק, בתו היתומה של גנרל צבאי עוברת מפנסילבניה הכפרית לניו יורק כדי להתגורר עם דודותיה העשירות, אגנס ואדה. בעודה מנסה להתאקלם באזור החדש ולהכיר חברים, היא מוצאת את עצמה בלב סכסוך שמתנהל בין הדודות לבין שכניהן העשירים - טייקון טרי ואשתו האמביציוזית.
16 צפייה בגלריה
מתוך "העידן המוזהב"
מתוך "העידן המוזהב"
מתוך "העידן המוזהב"
(צילום: Alison Cohen Rosa/HBO)
מי בפנים: כריסטין ברנסקי ("הטובות לקרב"), סינתיה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), טאיסה פרמיגה ("אימה אמריקאית"), קארי קון ("הנותרים"), מורגן ספקטור ("הקנונייה נגד אמריקה") אודרה מקדונלד ("הטובות לקרב") ועוד.

הדיילת (The Flight Attendant)

מתי ואיפה: 26 בינואר, HOT.
מה הסיפור: קומדיית פשע שעלתה לראשונה ב-HBO מקס בנובמבר 2020, וזכתה לשבחים מהמבקרים ולשלל מועמדויות לאמי ולגלובוס הזהב. הסדרה, שמבוססת על ספר באותו שם מאת כריס בוג'אליאן, עוסקת בקסנדרה באודן, דיילת אלכוהוליסטית שנוטה להשתכר תוך כדי טיסות ולהעביר את הזמן בסטוצים (כן, גם עם נוסעים זרים במטוס). התפנית האפלה מגיעה כשיום אחד היא מתעוררת בחדר המלון שלה בבנגקוק עם הנגאובר מהלילה הקודם, כשלצידה גופה של גבר שהיה על טיסתה האחרונה.
כשהיא חוששת מדי להתקשר למשטרה, היא ממשיכה בבוקר שאחרי כאילו כלום לא קרה ומצטרפת לשאר הדיילים והטייסים בדרך לנמל התעופה. עם הגעתה לניו יורק היא נעצרת על ידי סוכני FBI, שמתשאלים אותה על שהותה האחרונה בבנגקוק, אולם היא עוד לא מצליחה להיזכר במאורעות אותו הלילה ובעיקר תוהה אם יכול להיות שהיא הרוצחת.
16 צפייה בגלריה
מתוך "הדיילת"
מתוך "הדיילת"
מתוך "הדיילת"
(צילום: Phil Caruso/HBO)
מי בפנים: קיילי קווקו ("המפץ הגדול"), טי. אר. נייט (ג'ורג' אומאלי מ"האנטומיה של גריי"), זושה מאמט ("בנות"), רוזי פרז ("ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת") ועוד.

האישה מהבית שממול לבחורה בחלון (The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window)

מתי ואיפה: 28 בינואר, נטפליקס.
מה הסיפור: מותחן קומי אפל בכיכובה של קריסטן בל, שגם מחזיקה בטייטל של מפיקה בפועל יחד עם לא אחר מאשר וויל פארל. כפי ששם הסדרה (הארוך מאוד) מרמז, זוהי פארודיה סאטירית על מותחנים פסיכולוגיים כמו "האישה בחלון", "בחורה על הרכבת" ואחרים - ואם כל אלה ביחד הם לא סיבות מספיק טובות לתת לה צ'אנס, אנחנו לא יודעים מה כן.
אנה היא אישה שכל יום שלה נראה אותו הדבר - היא יושבת עם כוס היין שלה, מתוחזקת על ידי תרופות מרשם, בוהה בחלון וצופה בחיים ממשיכים הלאה כשהיא שבורת לב. כששכן נאה עובר לבית ממול עם בתו המתוקה, אנה מתחילה לראות את האור בקצה המנהרה, אלא שאז היא עדה לרצח מחריד… או שמא היא דמיינה הכול?
16 צפייה בגלריה
מתוך "האישה מהבית שממול לבחורה בחלון"
מתוך "האישה מהבית שממול לבחורה בחלון"
מתוך "האישה מהבית שממול לבחורה בחלון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קריסטן בל ("המקום הטוב"), טום ריילי ("הסודות של דה וינצ'י"), מרי הולנד ("עונת השמחות"), שלי הניג ("זאב צעיר"), קמרון בריטון ("מיינד האנטר") ועוד.

האפטר-פארטי (The Afterparty)

מתי ואיפה: 28 בינואר, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: אחרי שכולן סימנו וי על סדרות מהז'אנר, גם אפל משיקה סדרת whodunnit ("מי עשה את זה?", בתרגום חופשי), ועושה את זה עם לא מעט פרצופים מוכרים ועם שני יוצרים זוכי אוסקר - כריס מילר ופיל לורד ("ספיידרמן: ממד העכביש"). "האפטר-פארטי" היא קומדיה שכוללת תעלומת רצח, והיא מתרחשת באחוזת פאר שבה בחור דוש בשם קסביאר מארגן פגישת מחזור לחבריו מהתיכון - ולמרבה הצער מסיים כגופה על צוק.
לשם חקירת מותו מובאת למקום הבלשית דאנר, שמטילה עוצר על כל באי המסיבה ומתחילה לתחקר אותם על השתלשלות אירועי הערב. כל פרק יספק הסבר של דמות אחרת לגבי מה שקרה שם - וכל נקודת מבט כזאת תסופר דרך ז'אנר קולנועי שמתאים לפרספקטיבה של הדמות - ממיוזיקל דרך אקשן ועד סרט בשחור-לבן. שלושת הפרקים הראשונים יעלו יחד, וחמשת הנותרים יעלו באופן שבועי בכל יום שישי.
16 צפייה בגלריה
מתוך The Afterparty
מתוך The Afterparty
מתוך "האפטר-פארטי"
(צילום: +Apple TV)
מי בפנים: דייב פרנקו ("האשליה"), טיפני האדיש ("טיול בנות"), אילנה גלזר ("ברוד סיטי"), סאם ריצ'רדסון ("ויפ"), בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), אייק ברינהולץ ("מינדי"), קלן קולמן ("המשרד"), זואי צ'או ("סיפור אהבה"), ג'יימי דמטריו ("פליבג") ועוד.

כולנו מתים (All of Us Are Dead)

מתי ואיפה: ינואר, נטפליקס (מועד ספציפי טרם פורסם).
מה הסיפור: אחרי הצלחת הסרט "רכבת לבוסאן", מגיעה דרמת זומבים דרום קוריאנית חדשה שתנסה לרכוב על הגל. "כולנו מתים" מבוססת על קומיקס דיגיטלי מ-2009 בשם "עכשיו בבית הספר שלנו", ומתרחשת באופן מתבקש בבית ספר שבו פורצת מגפת זומבים. קבוצת תלמידי תיכון שתקועה שם מנסה בכל כוחה להימלט מהמקום, בתקווה להישאר בחיים. למרבה הצער, חלקם יהיו מוכנים לעשות הכל כדי לברוח - כולל להקריב את חבריהם לשכבה.
16 צפייה בגלריה
מתוך "כולנו מתים"
מתוך "כולנו מתים"
מתוך "כולנו מתים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: צ'אן-יאנג יון, יי-היון צ'ו, ג'י-הו פארק (House of Hummingbird), יין-סו יו ופארק סולומון.