זה היה שבוע סוער עבור מעריצי די-סי, שקיבלו שורה של בשורות בזו אחר זו, ולא כולן היו צפויות או בישרו על עתיד טוב יותר - ובראשן הקפאת ההפקה של "וונדר וומן 3" ופסילת התסריט שהגישה הבמאית והכותבת בשני הסרטים הקודמים, פאטי ג'נקינס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "איש הפלדה"
מתוך "איש הפלדה"
"חלק חשוב בתוכניות, אולי הכי חשוב". מתוך "איש הפלדה"
ג'יימס גאן, הבמאי שמונה להיות המוח היצירתי והאיש שאמון על יצירת יקום קולנועי חדש ותוכנית לטווח הרחוק בדי-סי, נתון ללא מעט ביקורות מצד המעריצים אחרי הדיווחים על עתידם של כמה מהמותגים האהובים של האולפנים. אתמול (שבת) הוא חגג בטוויטר 44 שנים ליציאת הסרט "סופרמן" של ריצ'רד דונר והתפנה לענות לשאלות של מעריצים מודאגים.
"סופרמן עלה לאקרנים לפני 44 שנים", צייץ גאן והוסיף את הפוסטר הרשמי של הסרט עם הטאגליין "אתם תאמינו שאדם יכול לעוף". גאן בין היתר נשאל האם סופרמן ישוב למסך הגדול והשיב: "כן, כמובן. סופרמן הוא חלק חשוב מהתוכניות שלנו, אם לא הכי חשוב".
הנרי קאוויל, מי שגילם את סופרמן ב"איש הפלדה", כמו גם ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"ליגת הצדק" (גם בגרסה של סניידר) וזכה להופעת אורח קצרה ב"בלאק אדם", אמור לשוב לתפקידו, לפחות על פי הציוצים של גאן. לצייצן שטען שגאן לא מסתדר עם קאוויל ולא אוהב אותו, הוא השיב "לא נכון" וכשלחץ עליו בנושא, הקניט אותו הבמאי וכתב: "מוזר. נראה שאתה יודע הכול. בכל אופן, בדיוק פנו אליי 40 אנשים ואמרו שאמא שלך העיפה אותך מהמרתף. מצטער מאוד עבורך".
2 צפייה בגלריה
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
ג'יימס גאן
(צילום: gettyimages)
בחודש אוקטובר האחרון, מעט לאחר המינוי של גאן ולצידו גם המפיק פיטר ספראן למנהלים המשותפים של האולפנים, קאוויל טען שהוא "שמח במיוחד" לשוב ולגלם את סופרמן בעתיד והוא "נלהב מאוד" מהמינוי של גאן. ועדיין, על פי הדיווח בשבוע שעבר שעלה ב"הוליווד ריפורטר", נראה שהתכנון להפקת "איש הפלדה 2" כרגע נגנז.
על השאלה האם גרין לנטרן, שסרט מקור כושל במיוחד על דמותו בכיכובו של ראיין ריינולדס יצא ב-2011, ישוב, הוא השיב "חשוב" והוסיף שריינולדס עצמו לא ישוב לגלם אותו. בנוסף, שלל טענה של אחד המצייצים שכתב שהיה סיכום בין השחקן והבמאי זאק סניידר.
לאותו דיווח נרחב שעלה אז הגיב גאן בסדרה של ציוצים ובין היתר כתב: "חלק מהדברים שפורסמו נכונים, חלק נכונים חלקית וחלק לא. למרות שהחודש הזה בדי-סי היה פורה, לבנות את הסיפור לעשור הקרוב לוקח זמן וזו רק ההתחלה".
האזינו לתוכנית "טריילר" של בנימין טוביאס: