אחרי שורת להיטים ששחרר בשנים האחרונות - מ"מתוק כשמרלי" ועד "מסע" - אליעד נחום מוציא סינגל חדש מתוך אלבום חמישי, שלכבודו הגיע לתוכנית של רנין בולוס ואבי שושן ב-ynet radio, שם סיפר על "כתובה בספרים" - בלדה רומנטית שיש שיאמרו שאינה תואמת את רוח התקופה מבחינה סגנונית.
"היום אני הרבה יותר נהנה לעשות מוזיקה. היה לי את המרדף הזה אחרי הרפרטואר והלהיטים, ופתאום אחרי עשור אני מוציא ועושה את המוזיקה שאני אוהב. בהתחלה כל שיר שאתה מוציא ולא מצליח מרגיש כמו סוף העולם. היום יש לשיר כל כך הרבה פלטפורמות. אם אתה רוצה שיקשיבו לך - אתה צריך לתפוס את המאזין על השנייה הראשונה. השיר הכי חזק היום במדינה הוא של ירדנה ארזי ["מי המנטה מי המסטיק מי השוקולד", שהפך ללהיט טיקטוק]. זה הקסם בטיקטוק, הוא מחייה שירים מאוד ישנים".
בריאיון אליעד התייחס גם למצב הפוליטי הנפיץ במדינה. "אני לא שחור ולבן, אני לא צד אחד", הוא אומר, "יש דברים שאני מסכים איתם מהמפה הימנית, ויש דברים שאני מסכים איתם מהמפה השמאלית".
"אני מודאג מהשנאה. יש שנאה לא נעימה וזה מתבטא גם ברחוב. ניסיתי לחנות לפני יומיים, ואז מישהו יצא מהאוטו והתחיל להגיד 'יאללה זוז'. עברה לי הדמות של הבחור מחולון. אמרתי לו 'אחי, בוא תחנה, עזוב אותי'. אתה מבין? אני מפחד. מה אני אריב עם בן אדם, אני רוצה לחיות". חוץ משירו החדש "כתובה בספרים", אליעד ביצע באולפן את הלהיט הגדול שלו "מסע", וגם קאבר מפתיע לשיר החדש של מיילי סירוס - Flowers. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אליעד נחום
אליעד נחום
אליעד נחום
(צילום: ערן לוי)
כל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים