מה עובר על מדונה? מדונה ביטלה אמש (שבת) הופעה נוספת, בפעם העשירית מאז שסיבוב ההופעות העולמי שלה לקידום האלבום "מדאם X" יצא לדרך בספטמבר. ההופעה המתוכננת ב"פלדיום" הייתה אמורה להתקיים, יום שני ה-27 בינואר. הביטול הגיע לאחר שהרופאים הורו לזמרת לנוח כדי להחלים מהפציעות שמהן היא סובלת.
בהודעה שמדונה פרסמה באינסטגרם ושנשלחה למחזיקי הכרטיסים במייל, היא התנצלה בפני המעריצים ואמרה כי היא לא מסוגלת להופיע, זאת רק שבוע לאחר ביטול הופעתה בליסבון כ-45 דקות לפני תחילת המופע. "כמו שכולכם יודעים, יש לי פציעות שמטרידות אותי מתחילת הסיבוב אבל עליי להקשיב תמיד לגוף שלי ולשים את הבריאות שלי במקום הראשון", כתבה והוסיפה, "הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לאכזב את המעריצים או לפגוע בשלמות המופע שלי".
ביום רביעי בהמשך השבוע צפויה למדונה הופעה נוספת באותו המקום, שאמורה להתקיים כמתוכנן. "אני מצטערת מאוד לאכזב, ודעו לכם שכל ביטול של הופעה פוגע בי יותר משתוכלו לדמיין. תודה שוב על הבנתכם", כתבה.
סיבוב ההופעות העולמי של מדונה לקידום אלבומה האחרון "מאדאם X" החל בספטמבר, אולם כבר באוגוסט החלו להתפרסם דיווחים על ביטולים ושינויים. הנימוק לביטול ההופעה הראשונה, שנערכה בספטמבר בניו יורק, היה אומנם "בעיות בהפקה", אבל בביטול השני באוקטובר הסיבה הרשמית כבר הייתה "פציעה". בהמשך בוטלו הופעות בלוס אנג'לס, בוסטון ומיאמי במסגרת החלק האמריקני של הסיבוב. כאמור, בשבוע שעבר בוטלה הופעה בליסבון במסגרת החלק האירופי של הסיבוב, וכעת מתבטלת ההופעה בלונדון. ההופעות הבאות אמורות להתקיים בפריז בחודשים פברואר-מרץ. חשוב להדגיש כי בכל אחת מהערים הללו מדונה עולה לבמה כמעט ערב אחר ערב ומקיימת בין 5 ל-15 הופעות בכל עיר, ובסך הכל נקבעו לה 93 הופעות ברחבי העולם במקור.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(מתוך חשבון האינסטגרם של מדונה)
כבר באוקטובר מסרה הזמרת בת ה-61, כי הסיבה החוזרת ונשנית לביטולי ההופעות היא פציעה בברכיים. בהמשך הודתה מדונה שהפציעה מסבה לה "כאב בלתי נתפס" וכי היא נאלצת להיכנע להוראות הרופאים ולנוח. דיווחים שפורסמו בהמשך הצביעו על רצועה קרועה. בעיצומו של הסיבוב בארצות הברית וסביב סערת הביטולים, מעריץ תבע את מדונה על כך שדחתה את הופעתה בשעתיים.
לצד זאת, ביקורות ברחבי העולם על סיבוב ההופעות הנוכחי שלה הכתירו אותו כ"גרנדיוזי", "פוליטי", "מסקרן", כ"חוויית המדונה האולטימטיבית" ושלל שבחים אחרים. כידוע, ישראל אינה חלק מסיבוב ההופעות, אך מדונה ביקרה בישראל בפעם האחרונה במסגרת חגיגת האירוויזיון אשתקד, ודווקא זכתה לתגובות צוננות על הופעתה באירוע.