בפוסט שפרסם אמש (א') באינסטגרם, הכריז השחקן וונטוורת' מילר כי לא יגלם יותר את הדמות שהזניקה אותו לתודעה הציבורית: מייקל סקופילד, גיבור דרמת האקשן "נמלטים". הסיבה: מילר, אשר יצא מהארון באופן רשמי ב-2013, לא מעוניין יותר לגלם דמויות סטרייטיות. "הסיפורים שלהם כבר סופרו (וסופרו)", הסביר מילר בפוסט, שהתחיל כתגובה לכמה מגיבים שעוררו את חמתו, והותירו בעמוד שלו תגובות פוגעניות. "אני לא דואג לעצמי", כתב מילר, "אבל אני לוקח ברצינות את האופציה שיבקרו פה ילדים קווירים, כאלה שיצאו מהארון לאחרונה או בודקים את העניין. אני לא רוצה שהם ייחשפו לבולשיט".
2 צפייה בגלריה
וונטוורת' מילר
וונטוורת' מילר
וונטוורת' מילר
(צילום: Getty Images)
"נמלטים" רצה במשך ארבע עונות, מ-2005 עד 2009, וזכתה לפופולאריות רבה. ב-2017, שמונה שנים אחרי שתמה לכאורה, עלתה עונתה החמישית של הסדרה. העיתוי והתוכן של הפוסט של מילר אינם מקריים: כבר זמן מה שרצות ברשת שמועות בדבר עונה נוספת מתוכננת, שעליה רמז עוד בינואר נשיא חטיבת הבידור של רשת פוקס. אבל כעת, לאור דבריו של מילר, ברור כי אם תקרום העונה החדשה עור וגידים, יהיה זה ללא הכוכב הגדול של הסדרה. "אין יותר מייקל", המשיך מילר בפוסט שלו, "אם היית מעריץ של הסדרה וקיווית לעונות נוספות, אני מבין שזה מאכזב. אני מצטער".
עמיתו של מילר ל"נמלטים" השחקן דומיניק פרסל, תמך בהחלטתו. "זה היה כיף, חבר", הגיב פרסל, "לגמרי תומך ומבין את הסיבות. שמח שקיבלת את ההחלטה הזו עבור הבריאות שלך ועבור האמת. תמשיך עם הפוסטים. אוהב אותך, אח".
2 צפייה בגלריה
מתוך "נמלטים"
מתוך "נמלטים"
מילר מתוך "נמלטים"
(צילום: באדיבות yes)