הסערה סביב "אל תדאגי יקירתי", סרטה החדש של אוליביה וויילד, הפכה את מסיבת העיתונאים החגיגית שנערכה היום (ב') לקראת הפרמיירה בפסטיבל ונציה למרתקת במיוחד, ומשכה אליה עשרות עיתונאים וכלי תקשורת שסיקרו אותה בקנאות.
3 צפייה בגלריה
אוליביה וויילד
אוליביה וויילד
אוליביה וויילד
(צילום: Andreas Rentz/GettyImagesIL)
הצהרות מרחיקות לכת לא היו שם, גם לא יותר מדי שאלות קשות, אך חסרונה של הכוכבת הראשית פלורנס פיו הורגש, מה שגרם לאחד העיתונאים לתהות לגבי היעדרותה באירוע כל כך משמעותי בקידום הסרט.
וויילד החמיאה לפיו וכמו קראה מתוך דף מסרים כתוב מראש: "פלורנס היא כוח, אנחנו כל כך אסירי תודה שהיא תהיה הערב בפרמיירה למרות שהיא נמצאת בצילומים", וסירבה לשתף פעולה עם השמועות והדיווחים לפיהם ישנן סיבות אחרות להיעדרותה: "לגבי כל רכילות הצהובונים והרעש, האינטרנט מזין את עצמו. אני לא מרגישה צורך לתרום לו. הוא בהחלט עושה את זה מספיק ללא סיוע".
3 צפייה בגלריה
אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי"
אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי"
בולטת בהיעדרה: פלורנס פיו. אוליביה וויילד והקאסט של "אל תדאגי יקירתי" בוונציה
(צילום: EPA)
הרכילות שעליה מדברת וויילד החלה עוד עם צילומי הסרט, אז פגשה השחקנית-במאית בזמר הארי סטיילס ופצחה ברומן איתו - שבעקבותיו התגרשה מבעלה דאז, השחקן ג'ייסון סודייקיס. דיווחים רבים טענו כי הסכסוך שלה עם פיו נבע מהרומן הזה, לאחר שהשחקנית הבריטית ממש לא אהבה את מה שקרה מאחורי הקלעים בין הבמאית לבין מי שמגלם את בעלה על המסך.
"פלורנס ראתה שאוליביה והארי ביחד ולא קיבלה את זה יפה, מכיוון שאוליביה הייתה עדיין עם ג'ייסון סודייקיס כשזה קרה", סיפר מקור למגזין Page Six. מקור נוסף חיזק את דבריו והוסיף כי סודייקיס אפילו נכח לזמן מה בסט: "ג'ייסון והילדים הגיעו לבקר את אוליביה כמה פעמים ואני חושב שזה גרם לכמה אנשים להרגיש לא בנוח".
למעשה דווקא מעריציה של פיו הפנו את תשומת לבה של התקשורת לסכסוך, לאחר ששמו לב שהכוכבת כלל לא מקדמת או מזכירה את הסרט ברשתות החברתיות, בניגוד להתנהלותה בסרטיה האחרים.
3 צפייה בגלריה
פלורנס פיו והארי סטיילס מתוך "אל תדאגי יקירתי"
פלורנס פיו והארי סטיילס מתוך "אל תדאגי יקירתי"
פלורנס פיו והארי סטיילס מתוך "אל תדאגי יקירתי"
(צילום מסך)
במהלך מסיבת העיתונאים גם סטיילס התייחס לצד האפל של הרשתות החברתיות: "יש הרבה צדדים שליליים. אפשר להבחין בהם בבירור. אבל זה תמיד חשוב לזכור שיש גם דברים חיוביים שקורים בעולם בזכות הרשתות החברתיות".
בהמשך, עיתונאי נוסף ניסה להתייחס גם לפרשת שיה לבוף, השחקן שהיה אמור לככב בסרט - אך הוחלף בסטיילס. בעוד וויילד טענה בעבר כי לבוף פוטר מההפקה, הוא דווקא התראיין לאחרונה בהרחבה בפודקאסט וסיפר כי התפטר מיוזמתו לאחר שלא קיבל מספיק זמן להתכונן לתפקיד. אולם כשוויילד נשאלה בנוגע לסוגייה - מנחת האירוע חסמה את השאלה.