"האהבות שלי", מופע מחווה לשירי ג'וזי כץ, במלאת 60 שנה לפעילותה המוזיקלית, יעמוד במרכז פסטיבל החורף החמישי של היכל התרבות, שיפתח את חגיגות ה-65 שנה להקמתו. במופע, בניהולו המוזיקלי של נדב הולנדר, יופיעו ברי סחרוף, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, אלון עדר, אפרת גוש, יעל קראוס, מיקה קרני וקרן אן, ויבוצעו בו שירים מתוך האלבום המצליח "החלונות הגבוהים" ו"הטוב הרע והנערה".
3 צפייה בגלריה
ג'וזי כץ
ג'וזי כץ
"כבר בלחץ מפני שברור לי שאצטרך לעלות לבמה ולומר מספר מילים". ג'וזי כץ במסיבת העיתונאים
(צילום: אסף לב)
"כשאמרו לי שרוצים לעשות לי מחווה שאלתי אם יש להם טעות במספר?", אמרה כץ הנרגשת. "מופע מחווה הוא לא דבר מובן מאליו ואני מתרגשת מאוד לקראתו. אני לא תמיד מבינה את גלי האהבה שמופנים כלפיי, אבל מחבקת ומקבלת אותם באהבה. רשימת האמנים המכובדת, כמו גם אנשי ההפקה שפגשתי, מחממים לי את הלב ועושים לי טוב. אני כמובן כבר בלחץ מפני שברור לי שאצטרך לעלות לבמה ולומר מספר מילים, דבר שלא עשיתי כבר מספר שנים. אין לי ספק שהאירוע יגרום לי לדמוע ולהיזכר בכל הרגעים היפים שעברתי בדרך".
"אני שמחה וגאה לעשות את הערב הזה", אמרה אתי אנטה, מפיקת האירוע. "ג'וזי היא אחת הנשים המוכשרות שצמחו כאן בתקופה שלא נתנו מספיק כבוד לנשים ולא שמו אותן בשורה הראשונה. בכישרון עצום, בחן אין סופי, בסטייל ובלי מאמץ היא הצליחה לבלוט בכל פעם מחדש ולהשאיר חותם בלתי נשכח, שגם היום, 60 שנה אחרי, נשאר כל כך מזוהה ומלא קסם".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
באולם לואי שבהיכל תארח מירי מסיקה את ריטה, הדג נחש יחגגו 25 שנה ויארחו את טונה וארקדי דוכין יעלה את המופע "יש בי אהבה" ויארח את אורית שחף ותום פטרובר ואת מוש בן ארי. באולם צוקר יופיעו חמש נשים מובילות: דקלה עם המופע "לא מתנצלת", ריף כהן במופע השקה של "חור בלב", טריו נורית גלרון במופע מיוחד לפסטיבל, רונה קינן עם המופע "עיר בלי געגוע", ודניאלה ספקטור שתארח את אלון עדר. במופע הנעילה החגיגי של הפסטיבל יארחו טיפקס את שרית חדד.
3 צפייה בגלריה
ארקדי דוכין
ארקדי דוכין
"'יש בי אהבה' היה השיר שהגדיר אותי כמי ש'מכאן'". ארקדי דוכין במסיבת העיתונאים
(צילום: אסף לב)
"זאת שנה של חגיגות", אמר דוכין. "ההיכל חוגג 65 שנים, אני חוגג 60. זאת החלטה לא פשוטה בשבילי 'לחגוג', באתי ממקום לא פשוט, ממשפחה של נפגעי המלחמה ההיא, ולחגוג לא היה נהוג אצלנו. עברו הרבה שנים, אבל להגיע לכאן בגיל כמעט 16 ולפגוש יוצרים מדהימים ולכתוב למגוון אנשים, זה נפלא. כתבתי הרבה שירים שקשורים באהבה. 'יש בי אהבה' היה השיר שהגדיר אותי כמי ש'מכאן'".
מועדון צוקר יארח סדרת מחול בניהולה של רננה רז וסדרת מופעי ג'אז עם גל דה פז, דניאל זמיר וניצן בר, הילה קוליק, אלי דג'יברי, דן ארן ואחרים. בשלושת הערבים הראשונים, בתום המופעים, יתקיים ג'ם סשן בהובלת אילן סאלם וחמישייתו - ג'אז ואימפרוביזציה באווירת מועדוני הג'אז בניו יורק.
3 צפייה בגלריה
דלית קורל, ארקדי דוכין וג'וזי כץ
דלית קורל, ארקדי דוכין וג'וזי כץ
דלית קורל, ארקדי דוכין וג'וזי כץ
(צילום: אסף לב)
במסיבת העיתונאים הקדישו גם כמה רגעים לזכרו של יצחק קלפטר, ודוכין ביצע את השיר "דמיון חופשי". "היו לנו הרבה שעות של שיחות בקפה בכיכר מסריק", אמר. "הוא לא נהג לדבר. יום אחד הוא אמר שכל עלה חכם יותר מכל בן אדם. הוא כתב פשוט, אבל זה היה הכי לא פשוט. הוא היה מוזיקאי ענק".