לאחר שמרטין סקורסזה זכה השנה ב-10 מועמדויות לאוסקר על סרטו "רוצחי פרח הירח", מקורות מדווחים כי הבמאי בן ה-81 עובד כעת על שני פרויקטים חדשים: הראשון ביופיק על פרנק סינטרה, והשני סרט על ישו - שיצולם בין היתר בישראל, כך לפי "וראייטי".
1 צפייה בגלריה
מרטין סקורסזה
מרטין סקורסזה
מרטין סקורסזה
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)
הסרט המדובר, שצפוי להיות מופק במימונו העצמאי של סקורסזה, יתבסס על הספר "חיי ישו" (1973) של הסופר היפני שוסאקו אנדו. לפי הדיווח, סקורסזה שואף לשתף פעולה בסרט עם השחקן אנדרו גארפילד - כשטרם ברור את מי הוא צפוי לגלם, כמו גם עם השחקן מיילס טלר.
עוד דווח כי ההפקה צפויה להתחיל להצטלם בהמשך השנה, ומלבד ישראל הצילומים יתרחשו גם באיטליה ובמצרים. נציגיו של הבמאי האגדי סרבו להגיב לשאלת "וראייטי" בנוגע לאתגר שבצילומים בארץ בצל המלחמה.
גם הפרויקט המקביל של סקורסזה, שיתבסס על חייו של האגדה המוזיקלית, צפוי להתמודד עם מספר מהמורות היות שבתו של סינטרה, טינה, טרם נתנה את ברכתה לסרט. למרות זאת פורסם כי הליהוקים כבר החלו וככל הנראה ליאונרדו דיקפריו יהיה זה שייכנס לנעליו של הזמר וג'ניפר לורנס תגלם את אשתו השנייה, השחקנית אווה גרדנר.
הידיעה הזאת מגיעה שבוע לאחר שפורסם כי השחקנית הישראלית נועה כהן ("האחיין שלי בנץ") תגלם את מריה, אימו של ישו, בסרט חדש לצד אנתוני הופקינס. הסרט שנקרא Mary, עוסק בסיפור ההתבגרות של מריה שמורחקת מקהילתה אחרי שהרתה באופן על-טבעי ונאלצת למצוא מסתור. הופקינס ישחק את המלך הורדוס שהדחף הבלתי-פוסק שלו לשמור על השלטון בכל מחיר, מצית מרדף רצחני אחר הילד של מריה שזה עתה נולד, ושמבחינתו מהווה איום על שלטונו. העלילה עוקבת אחרי מריה ויוסף (שאותו יגלם השחקן הישראלי עידו טאקו) הצעירים שנמלטים וצריכים להסתיר את תינוקם, ישו, בכל מחיר. צילומי הסרט, שאותו מביים די. ג'יי. קארוסו ("דיסטרביה" ועוד), הסתיימו בימים אלו במרוקו.