אחרי שחזינו בתדהמה בגל גדות הישראלית מגלמת את וונדר וומן על המסך הגדול ב-2017, ובעודנו ממתינים בקוצר רוח להפצת סרט ההמשך "וונדר וומן 1984" (בהתאם לקשיים שמציבה מגיפת הקורונה), הגיעה אמש (ב') בשורה חדשה לחובבי הז'אנר, ולפיה רשת CW האמריקנית יוזמת הפקה של סדרה חדשה בשם "וונדר גירל" (Wonder Girl).
3 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
ברוח התקופה, הדמות הראשית תעוצב כנערה ממוצא לטיני, אך תהיה מבוססת על וונדר גירל המקורית של DC קומיקס, שהופיעה לאורך השנים גם בחוברות הקומיקס וגם בסדרת הטלוויזיה הזכורה לטוב בכיכובה של לינדה קרטר משנות ה-70. האם זה אומר שנוכל לצפות להופעת אורח של גל גדות? יש מי שמפנטז על האפשרות הזאת.
בשלב הזה, ידוע שראשי CW משתפים פעולה עם המפיק גרג ברלנטי והתסריטאית דיילין רודריגז על פיתוח הסדרה, שתתמקד בדמותה של יארה פלור, נערה אמריקנית ממוצא לטיני (המשתתפת בתוכנית "החולמים" האמריקנית לקליטת צעירים דרום-אמריקנים). יארה, בתם של לוחמת אמזונה ואל ברזילאי, מגלה שהיא בורכה בכוחות על, ומתייצבת כוונדר גירל בפני כוחות הרשע המאיימים על העולם. בניגוד לדמות המקורית שהופיעה לראשונה ב-1965 תחת השם דונה טרוי (לפני כן דיאנה פרינס, וונדר וומן עצמה, הופיעה במהדורות קומיקס שונות כוונדר גירל), הפעם הנערה העילאית מעוצבת כלטינית, בהתאם לאקלים החברתי-פוליטי הנוכחי בארצות הברית. במקביל, סיפור הרקע שלה צפוי להופיע גם על הנייר בסדרת קומיקס חדשה בשם Future State Wonder Woman, בה יארה פלור המבוגרת תהיה למעשה וונדר וומן החדשה.
3 צפייה בגלריה
וונדר גירל
וונדר גירל
נעים להכיר. וונדר גירל
(איור: Joelle Jones for DC)
ההפקה המדוברת ממשיכה את המסורת של שיתופי הפעולה של אולפני האחים וורנר, המפיק ברלנטי ורשת CW, שהפיחו חיים טלוויזיוניים למספר גיבורי על מבית DC קומיקס ועדכנו אותם ברוח התקופה - "סופרגירל", "החץ", "הברק", ו"אגדות המחר". ברלנטי אחראי גם ל"באטוומן" פורצת הדרך, אשר במרכזה גיבורת העל הגאה הראשונה, כמו גם ל"ברק שחור" (Black Lightning) אשר מתאר את קורותיו של גיבור על אפרו-אמריקני.
3 צפייה בגלריה
דברה ווינגר (שמאל) לצד לינדה קרטר ב"וונדר וומן"
דברה ווינגר (שמאל) לצד לינדה קרטר ב"וונדר וומן"
דברה ווינגר (שמאל) לצד לינדה קרטר ב"וונדר וומן"
(צילום מסך)
זו כאמור לא תהיה הפעם הראשונה שהדמות של וונדר גירל מופיעה על המסך הקטן. השחקנית דברה ווינגר גילמה אותה בשנות ה-70 בסדרה הפופולארית "וונדר וומן" בכיכובה של לינדה קרטר. אך האם אשת חיל המעודכנת גל גדות תערוך הופעת אורח משלה במיזם הטלוויזיוני החדש? לא ברור, אבל בינתיים לא מן הנמנע שנראה אותה על המסך הקטן מכורח נסיבות הקורונה. העצבנות באולפני האחים וורנר רבה ומלווה בהתלבטויות בנוגע לאפשרויות ההפצה העומדות בפני "וונדר וומן 1984", אשר הפצתו נדחתה כמה וכמה פעמים. על פי הדיווחים, אחת האופציות הנשקלות היא שידור הסרט בבכורה אחד מערוצי הסטרימינג.