פחות מיממה לאחר שאתר TMZ חשף כי בנובמבר האחרון ברוס ספרינגסטין נעצר והואשם בנהיגה בשכרות, בנהיגה רשלנית ובאחזקת אלכוהול במתחם סגור כששהה בניו ג'רזי, הוא סופג מכה נוספת: פרסומת הסופרבול שלו עבור חברת המכוניות ג'יפ הוסרה מיוטיוב.
2 צפייה בגלריה
ברוס ספרינגסטין בפרסומת ל Jeep
ברוס ספרינגסטין בפרסומת ל Jeep
ברוס ספרינגסטין בפרסומת ל Jeep
(צילום מסך)
הפרסומת, שעלתה בתחילת השבוע וכונתה The Middle, הייתה הראשונה בקריירה של הזמר הוותיק והוא גם היה שותף לכתיבת והפקת המוזיקה לתשדיר. עם זאת, על פי הודעה מטעם חברת האם של ג'יפ, סטלנטיס, הסרטון עדיין זמין לצפייה בעמוד האינסטגרם של ספרינגסטין.
"זה יהיה לא ראוי מצידנו להגיב לפרטי עניין שקראנו עליו בלבד ואין באפשרותנו לבסס", אמר דובר ג'יפ בהצהרה. "עם זאת, נכון שנשהה את הפרסומת שלנו למשחק הגדול עד שניתן יהיה לאמת את הדברים. המסר שלנו בנוגע לקהילתיות ואחידות רלוונטי מתמיד, כמו גם המסר ששתייה בעת נהיגה היא דבר שאינו ניתן לכפר עליו".
כאמור, אתמול (ד') דווח כי הזמר נעצר ב-14 בנובמבר באזור הנופש הלאומי גייטוויי שבניו ג'רזי, ועל פי שירות הפארקים הלאומיים הוא "שיתף פעולה לאורך כל התהליך". לפי דיווח בעיתון "אסבורי פארק", מקור טען כי אחוז האלכוהול בדמו של הזמר כשנעצר היה 0.02 - רבע מהמגבלה המותרת בניו ג'רזי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)
על פי CNN, הדיון הראשון בעניינו של ספרינגסטין עתיד להתקיים בסוף פברואר, כך מסר מתיו ריילי, דובר נציג מחוז ניו ג'רזי מטעם משרד התובע הכללי של ארצות הברית.