בזמן שנתב"ג סגור - הפקת "הישרדות" צפויה לצאת מישראל לטובת צילומי התוכנית כבר בסוף השבוע הקרוב. ל-ynet נודע כי בערוץ רשת שכרו מטוס פרטי על מנת להטיס את אנשי הצוות לדובאי, ומשם להמריא לפיליפינים לטובת ההכנות לצילומי העונה החדשה של תוכנית הריאליטי.
בערוץ הגישו בקשה לוועדת החריגים בראשות השר אופיר אקוניס - ואחרי בדיקת הדברים הם קיבלו אישור מיוחד, וכעת חסרה רק הניירת הסופית שתאשר את המהלך. בסביבתו של השר אמרו כי האישור ניתן רק לאחר שהתקבלה התחייבות מהערוץ שאנשי הצוות שיוצאים מהארץ יחזרו רק אחרי חודש מאי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
(רשת)
מתמודדי העונה הנוכחית, בהם כוכבי סדרת הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס", אוהד ופאני בוזגלו, לא יעלו על הטיסה בסוף השבוע הקרוב, שכן מדובר על נסיעה של 14 אנשי צוות שממריאים כדי להכין את האי לתחילת הצילומים - שנכון לכרגע מתוכננים לאמצע מרץ.
מהפקת התוכנית נמסר: "הפקת הישרדות עושה כל שביכולתה לקבל אישור להוצאתם של קומץ אנשי הפקה שאמורים לצאת מהארץ למספר חודשים. נכון לרגע זה טרם התקבלו האישורים ואנו נמשיך להמתין בסבלנות עד לקבלתם".
2 צפייה בגלריה
אופיר אקוניס
אופיר אקוניס
השר אופיר אקוניס
(צילום: הדר יואביאן )
העונה החדשה של "הישרדות" סובלת מעיכובים רבים בגלל מגבלות הקורונה ותחילת הצילומים נדחו כבר מספר פעמים בשל קשיים לוגיסטיים. כאמור, הקושי האחרון שהעיב על יציאת התוכנית לדרך, מלבד קשיים ביורוקרטיים בפיליפינים, היה סגירת נמל התעופה בן-גוריון לטיסות, עקב החשש מהמוטציות השונות של הקורונה. לפי ההנחיות החדשות שהוטלו על ענף התעופה במסגרת תקנות הקורונה שיימשכו עד ה- 20 בפברואר, ישראלים שרוצים להמריא מישראל צריכים לקבל אישור מוועדת החריגים בראשות השר אופיר אקוניס.
על פי התקנות, יציאה מנמל התעופה בן גוריון לחוץ לארץ מותרת לישראלים שמרכז חייהם נמצא בחוץ לארץ, ישראלים שאמורים לצאת לטיפול רפואי בחו"ל, השתתפות בהלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, סיוע לקרוב משפחה מדרגה ראשונה שאין באפשרותו להסתייע באדם אחר הנמצא באותה המדינה, לצורך הליך משפטי בחו"ל שבו נדרשת נוכחות בפועל, לצרכים הקשורים ביחסי החוץ של מדינת ישראל או מערכת הביטחון, ספורטאים מקצועיים וצרכים הומניטריים נוספים.
במהלך השבוע הקרוב, בדומה לשבוע שעבר, מפעילה ישראייר במסגרת מכרז של המדינה טיסות לפרנקפורט שבגרמניה, כדי לאפשר לישראלים להגיע לאירופה מישראל ומשם ליעדים נוספים ברחבי העולם, ובנוסף לאפשר לישראלים שנמצאים בחוץ לארץ לשוב לישראל דרך גרמניה. במשרד התחבורה מקדמים מאז סוף השבוע האחרון הוצאת טיסות ליעדים נוספים בעולם כדוגמת ארה"ב ודובאי בכדי לאפשר לאלפי הישראלים שתקועים בחוץ לארץ לשוב לישראל.